  • 1. Data: 2003-05-19 18:50:55
    Temat: skradziony samochód odnaleziony
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich i proszę o poradę.
    Ponad 2 tyg. temu skradziono mi samochód, który miał ubezp. AC., tak więc
    spokojnie czekałam na umorzenie postępowania i wypłatę odszkodowania. I tu
    niespodzianka, bo policja prawdopodobnie odnalazła moje auto, ma przebite
    nr-y, poza tym jest ok (info nie potwierdzone, bo jeszcze go nie oglądałam i
    nie ma 100% pewności, że to to auto). W tej chwili ja nie chcę tego
    samochodu (kto kupi auto z przebitymi nr-ami, nawet jeśli będzie to
    zalegalizowane?), wolę odebrać odszkodowanie, tylko czy mi je wypłacą? Czy
    jest na to jakaś szansa? AC mam wykupione w Hestii, z tego co wiem w innych
    TU, czasem zgadzają się na wypłatę kasy po przeniesieniu własności, ale
    trzeba się z nimi szarpać. Może ktoś miał podobną sytuację, proszę o rady.