  • 1. Data: 2003-05-19 16:28:48
    Temat: Zameldowanie nowej osoby do TBS'u?
    Od: Daniel <d...@k...org>

    Od kilku miesiecy mieszkam w TBS'ie, w tej chwli jestem zameldowany sam,
    chcialbym zameldowac druga osobe, czy musze o tym powiadamiac TBS?
    Jestem glownym najemca (czy jak to sie tam fachowo nazywa).

    Problem wynika z tego ze jak 'kupowalem' mieszkanie to nie moglem
    zameldowac zony z dzieckiem bo byl za maly metraz na 3 osoby (na wiekszy
    mnie nie bylo stac :) i napisalem pismo ze nie prowadzimy wspolnego
    gospodarstwa i mieszkanie mi przyznali. Teraz chcialbym zameldowac
    zone tylko nie wiem czy moge... W koncu ludzie sie godza czasem ;)))))

    --
    Daniel

  • 2. Data: 2003-05-22 06:21:34
    Temat: Re: Zameldowanie nowej osoby do TBS'u?
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Daniel wrote:

> [...]
    > gospodarstwa i mieszkanie mi przyznali. Teraz chcialbym zameldowac
    > zone tylko nie wiem czy moge... W koncu ludzie sie godza czasem ;)))))

    nie wiem jak obecnie ale kiedys funkcjonowal zapis, ze nie mozna
    rozdzielac rodziny, chodzilo o domeldowanie w budynku z puli miasta, ADM
    czynil problemy ale musial ustapic, niestety bylo to stosunkowo dawno i
    nie pamietam szczegolow
    --
    careful with this axe Eugene!