  • 21. Data: 2021-11-17 18:31:20
    Temat: Re: po marszu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2021 o 17:10, J.F. pisze:

    > Czyli co - antyniemiecka, bo Niemcy zdradzili ideały ? :-)

    Jakie zdradziły - niemcy nic wspólnego z nazistami nie mają wspólnego.
    Wszędzie naziści, hitlerowcy, jakaś rzesza, wcześniej krzyżacy - skąd ci
    się niemcy wzięli antysemito?!

    > Tuskowy portret i niemiecka flaga - tak przeczytalem.

    fur dojczland! Przecież że tuskowa!

    > Wszystko to nie, ale duzo. Jak to w tlumie.

    Innych jakoś tak nie prowokuje.

    > No to patrz na ten film - mieli telefony w rekach i filmowali ?
    > Nie.

    Widać julom się nagrało a naziołkom nie;) Dziwne...

    > Byl jakis lepszy film, a moze ktos znajdzie jeszcze lepszy.

    ktos-pomalowal-na-teczowo-most-poniatowskiego.html

    > I co - zmyli ?

    Nie wiem - nie byłem;)

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-11-17 18:35:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pewnie jest, tylko jak napisałem, trzeba zejść niżej, albo mieć
    > konkretny link - pewnie ktoś ma, ja nie mam, bo nie zachowuje takich
    > rzeczy, a żeby dotrzeć przeglądając niżej, trzeba mieć konto na fb, ja
    > nie mam.

    Chcesz powiedzieć, że są filmy na których widać jak policja napada
    niewinnych chłopaków i nikt tego nie wyciągnął na światło dzienne. Jak
    zula w parku pobiją to sprawa na pół polski a tu milicja napada na kwait
    patriotów i niek tego nie nagłaśnia? Sorry ale pan z brzytwą mówi, że
    nic takiego się nie zdarzyło.

    > napisałem, na nagraniach osób z marszu coś tam było,

    i co się z tym coś stało? Karta się nadpisała?

    > Nagrał i był ferment, stąd właśnie wiem i widziałem, ale jak napisałem,
    > było to na fb, więc teraz nie znajdę.

    Czyli mamy twoje słowo gdzie widziałeś, ale nikt inny nie widział mimo
    że to złoty materiał do internetu.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-11-17 19:27:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

    > Zdaje się widziałem jakieś zdjęcie, gdzie ten fragment trasy co to
    > mieszkanie spalili, był zasłonięty jakimś pokaźnym parawanem.

    Po pierwsze futrynę a nie mieszkanie a po drugie w zeszłym roku Marszu
    nie było.

  • 24. Data: 2021-11-18 07:46:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17.11.2021 o 18:35, Shrek napisał:

> [...]
    > zula w parku pobiją to sprawa na pół polski a tu milicja napada na kwait
    > patriotów i niek tego nie nagłaśnia? Sorry ale pan z brzytwą mówi, że

    wyciągnął, ja to widziałem, ale na fb.

    A czy wyciągnął ktoś do tej pory informacje o tym co jest w tajnych
    umowach z pfizerem? Te umowy wyciekły kilka miesięcy temu...

    > i co się z tym coś stało? Karta się nadpisała?

    komu sie karta nadpisała, czytasz ze zrozumieniem? Bo mam wątpliwości.
    Nie - nagrał tych gości, bo wiedział że się pojawiają i widział na
    nagraniach ich wcześniej, więc jak ich zobaczył w bramie na marszu
    kobiet (jeszcze przed gazowaniem) to ich nagrał z odpowiednim
    komentarzem. Włodek Ciejka akurat na marszu niepodległości nie był, ale
    na niektóre inne marsze o wolność czasami przychodził, jak były w
    Wa-wie. Natomiast - znowu jakbyś nie wiedział, jest jednym z
    popularniejszych nagrywających na marszach kobiet.

    > Czyli mamy twoje słowo gdzie widziałeś, ale nikt inny nie widział mimo
    > że to złoty materiał do internetu.

    Ty nie jesteś wszystkimi innymi. Nie przypisuj sobie cech wszystkich innych.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 25. Data: 2021-11-18 18:44:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > wyciągnął, ja to widziałem, ale na fb.

    I co się stało? Bo jak pałowali julki czy posłanki to do tej pory
    filmiki latają po necie. Jak podpalili mieszkanie też;)

    > komu sie karta nadpisała, czytasz ze zrozumieniem? Bo mam wątpliwości.

    No mam wątpliwości - mamy złoty materiał do netu, tylko do netu nie
    trafił (bo z netu nic nie znika):P

> [...]
    > Wa-wie. Natomiast - znowu jakbyś nie wiedział, jest jednym z
    > popularniejszych nagrywających na marszach kobiet.

    Zaraz - to o którym marszu piszemy - bo z julek to trochę materiałów
    niewygodnych dla milicji jest;)

    > Ty nie jesteś wszystkimi innymi. Nie przypisuj sobie cech wszystkich
    > innych.

    film or never happend:P

    --
    Shrek