  • 11. Data: 2021-11-15 15:21:35
    Temat: Re: po marszu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 06:54:32 +0100, Shrek wrote:

    > Sądzę, że tak. Oni tam mają bardzo hierarchiczną strukturę. No i zawdymy
    > wzwykle wyglądają tak, że potrzeba jakiegoś lidera. Szeregowy faszysta
    > jest szeregowy właśnie dlatego, że liderem nie jest:P NIe ma lidera, nie
    > ma zadymy:P

    A ten plakat rok temu, to kto chcial spalic ?

    > Która konkretnie? Bo wiem, ze prowokacja oczywiście podobno była, no ale
    > się nie nagrała;)

    No zobacz chocby tu
    https://youtu.be/EjWm9RmIq6E?t=107

    czołowka marszu sobie spokojnie przechodzi obok bramy, ktora nikogo
    nie interesuje, a pare minut pozniej juz zadyma na calego.

    No i co sie w miedzyczasie stalo, ze tak sie marsz zainteresowal jakas
    bramą ?

    > To byłoby wypłynięte. A nie wypłynęło więc nic takiego raczej miejsca
    > nie miało.

    > I widzisz - wszyscy wiedzą. O tym że policja konfiskuje wrogie
    > symbole też by było.

    Ale przeciez nie pisze o konfiskacie, tylko o dobrej radzie.

    No ale jak - byly wrogie symbole przy trasie, czy nie bylo?

    J.

  • 12. Data: 2021-11-15 17:50:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2021 o 15:21, J.F pisze:

    > A ten plakat rok temu, to kto chcial spalic ?

    W tym roku też spalili - i wszyscy uznali za sukces że tylko tyska i
    flagę niemiecką oraz "pedalską".

> [...]
    > nie interesuje, a pare minut pozniej juz zadyma na calego.
    > No i co sie w miedzyczasie stalo, ze tak sie marsz zainteresowal jakas
    I ci z tego że początek przeszedł a potem zadyma. Mieszkanie jak
    podpalili też początek przeszedł - prowokacja? No tak jak piszę - się
    nie nagrała... Przecież tam było wtedy najwięcej nagrywających na m2 w
    polsce i akurat nikomu się nie nagrało...

    > Ale przeciez nie pisze o konfiskacie, tylko o dobrej radzie.

    I tak by wypłynęło w mediach jak policjanci "dobrze radzą". Skoro nie
    wypłynęło to znaczy że raczej nie łazili.

    > No ale jak - byly wrogie symbole przy trasie, czy nie bylo?

    Ktoś całe torowisko na tęczowo pomalował;)

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-11-15 17:51:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > hmm z filmów nieoficjalnych wynikało (różnych "dziennikarzy z kijami"),
    > że to tajniacy zaczęli, a potem do bramy uciekli (ci sami co potem na
    > marszu kobiet zaatakowali kobiety).

    Zapodasz - bo z marszu kobiet to się nagrało i zachowało.

    > Na ten czas dziwnym zbiegiem
    > okoliczności wszystkie oficjalne kamery skierowane były w innym kierunku...

    No ale przecież tam każdy miał komórkę - więc powinno być mnóstwo filmików.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-11-16 09:29:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15.11.2021 o 17:51, Shrek pisze:

    > Zapodasz - bo z marszu kobiet to się nagrało i zachowało.

    Zapewne też się zachowało, ale musiałbym miec konta na FB, bo inaczej
    dostęp jest tylko do najnowszych postów, aby wyszukać trzeba niestety
    być zalogowanym inaczej zbyt głęboko sie nie wejdzie. A tam widziałem na
    kilku live'ach. Na pewno Czujny był blisko, tyle, że też nie od razu,
    więc nie ma samego początku, ale jest dużo więcej niż na oryginalnych
    nagraniach z monitoringu, gdy wszystkie kamery akurat na ten moment
    zaczęły filmować inny obszar...

    > No ale przecież tam każdy miał komórkę - więc powinno być mnóstwo filmików.

    Te z komórek właśnie są, tyle, że od rożnych momentów. Część
    transmitowała na żywo, część włączyła/przemieściła się, jak zobaczyli,
    że coś się dzieje. Jest więcej - dużo więcej. Szkoda, ze ktos nie
    pomyślał i nie zrobił z tych nagrań jakiegoś filmu. Z tego co pamiętam,
    to kilku tajniaków było tych samych co na marszu kobiet, nawet jeden był
    w tym samym płaszczu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 15. Data: 2021-11-16 09:52:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 15:26, J.F. pisze:

    > No i jak tam - Marsz sie odbyl, incydentow nie bylo ... i jakie wnioski
    > - narodowcy w tym roku lepsi, czy milicja w poprzednich latach byla
    > gorsza ?

    Była też demonstracja podległościowa. Pełen plural.

  • 16. Data: 2021-11-16 12:31:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 17:50:44 +0100, Shrek wrote:

    > W tym roku też spalili - i wszyscy uznali za sukces że tylko tyska i
    > flagę niemiecką oraz "pedalską".

    Ooo ... to jak z tymi "faszystami" - jakas polska odmiana faszyzmu,
    antyniemiecka ? :-)

    Ale palenie flag panstwowych to chyba karalne jest?

    > I ci z tego że początek przeszedł a potem zadyma. Mieszkanie jak
    > podpalili też początek przeszedł - prowokacja?

    Z mieszkaniem w miare wiadomo jak bylo - niecelowa, ale prowokacja :-)

    A tu co - kulson jakis glowe zza barierki wysunal, a mlodzi silni
    bardzo chcieli jakiemu kulsonowi dolozyc ?

    > No tak jak piszę - się
    > nie nagrała... Przecież tam było wtedy najwięcej nagrywających na m2 w
    > polsce i akurat nikomu się nie nagrało...

    Moze wcale tak duzo nie filmuje ... bo co tu w marszu filmowac ...

    > I tak by wypłynęło w mediach jak policjanci "dobrze radzą". Skoro nie
    > wypłynęło to znaczy że raczej nie łazili.

    Tak by wychodzilo ... tylko co:
    -nie łazili, bo nie,
    -ludzie sami pochowali prowokacyjne elementy, to nie musieli radzic?
    -ale przeszli, sprawdzili ... i malo rad musieli uzyc, to i nie
    wyplynelo.
    -czy nie przeszli ...

    > Ktoś całe torowisko na tęczowo pomalował;)

    dawaj fotke.
    Ale torowiska nie podpalisz, skopac tez nie warto :)

    J.

  • 17. Data: 2021-11-16 18:43:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2021 o 12:31, J.F pisze:

    > Ooo ... to jak z tymi "faszystami" - jakas polska odmiana faszyzmu,
    > antyniemiecka ? :-)

    Akurat w niemczech to oficjalnie był nazizm a nie faszyzm. Zresztą co w
    tym dziwnego - przecież nie ma żadnego powiązania niemców i nazizmu;)

    > Ale palenie flag panstwowych to chyba karalne jest?

    Oj tam... to była tuskowa flaga a nie niemiecka:P Karalne to jest jak
    zerokurator będzie rowny gość i dla dobra naziołka zarzuty postawi.

    > Z mieszkaniem w miare wiadomo jak bylo - niecelowa, ale prowokacja :-)

    Wszystko ich prowokuje - jak to z tą kostką było?

    > A tu co - kulson jakis glowe zza barierki wysunal, a mlodzi silni
    > bardzo chcieli jakiemu kulsonowi dolozyc ?

    Nie wiem - nie nagrało się. Ale jakby była prowokacja to jednak powinno
    - jeśli coś się miało w tym czasie w polsce nagrać, to właśnie
    najbardziej powinno się nagrać pod degolem:) No a się nie nagrało:P
    Dziwne...

    > Moze wcale tak duzo nie filmuje ... bo co tu w marszu filmowac ...

    Prowokacje:P U julek się nagrywało.

    > Tak by wychodzilo ... tylko co:
    > -czy nie przeszli ...

    Jeśli nie wypłynęło to zapewne to;)

    > dawaj fotke.
    > Ale torowiska nie podpalisz, skopac tez nie warto :)
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,27791646,w-nocy-
    ktos-pomalowal-na-teczowo-most-poniatowskiego.html

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-11-16 18:49:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zapewne też się zachowało, ale musiałbym miec konta na FB, bo inaczej
    > dostęp jest tylko do najnowszych postów, aby wyszukać trzeba niestety
    > być zalogowanym inaczej zbyt głęboko sie nie wejdzie.

    No patrz a z julek się zachowało ot tak w googlu:P

    > A tam widziałem na
    > kilku live'ach.

    Skoro było na lajfach to w sposób oczywisty było również nagrane - i co
    - zagineło? Przecież jakby się nagrało to by policję grilowali w kółko
    przez tydzień:P

    > Na pewno Czujny był blisko, tyle, że też nie od razu,
    > więc nie ma samego początku,

    No szkoda...

    > ale jest dużo więcej niż na oryginalnych
    > nagraniach z monitoringu, gdy wszystkie kamery akurat na ten moment
    > zaczęły filmować inny obszar...

    To w końcu było czy nie było.

    > Te z komórek właśnie są, tyle, że od rożnych momentów.

    Dziwne... I nikt nie nagrał tej prowokacji? Przecież tam było największe
    stężenie nagrywających na m2 w całej polsce:P

    Część
    > transmitowała na żywo, część włączyła/przemieściła się, jak zobaczyli,
    > że coś się dzieje. Jest więcej - dużo więcej.

    NIe ma:P Jakby było to wisiałoby w necie i było grilowane aż by się
    dymiło bardziej niż z rac na dmowskim.

    Szkoda, ze ktos nie
    > pomyślał i nie zrobił z tych nagrań jakiegoś filmu.

    No właśnie - jakoś ćwierć miliono ludzi ponoć było a nikt nie pomyślał i
    nie nagrał i nie poskładał...

    > Z tego co pamiętam,
    > to kilku tajniaków było tych samych co na marszu kobiet, nawet jeden był
    > w tym samym płaszczu.

    Różnica jest taka że jak na julki z pałą poszedł to został gwiazdą
    mediów i jutuba:P Więc sorry ale pozostane sceptyczny;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-11-17 08:10:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16.11.2021 o 18:49, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Skoro było na lajfach to w sposób oczywisty było również nagrane - i co
    > - zagineło? Przecież jakby się nagrało to by policję grilowali w kółko

    Pewnie jest, tylko jak napisałem, trzeba zejść niżej, albo mieć
    konkretny link - pewnie ktoś ma, ja nie mam, bo nie zachowuje takich
    rzeczy, a żeby dotrzeć przeglądając niżej, trzeba mieć konto na fb, ja
    nie mam.

    > No szkoda...

    > To w końcu było czy nie było.

    napisałem, na nagraniach osób z marszu coś tam było, na nagraniach
    oficjalnych - bo tak policja robiła monitoring w trakcie, na czas ataku,
    kamery policyjne skierowane były gdzie indziej.

    > Dziwne... I nikt nie nagrał tej prowokacji? Przecież tam było największe
    > stężenie nagrywających na m2 w całej polsce:P

    Nagrał i był ferment, stąd właśnie wiem i widziałem, ale jak napisałem,
    było to na fb, więc teraz nie znajdę. Co do ilości nagrywających - to
    nie było tak, że wszyscy nagrywali w tym samym miejscu - sam marsz był
    rozciągnięty tak, że niektórzy jak doszli to już było po akcji (np
    Biedka). Jak chcesz, masz czas możesz poszukać. Ponieważ atak na kobiety
    był niedługo później a jeden osobnik był dość charakterystyczny, to go
    zapamiętałem, na obu marszach właśnie robił zadymę.

    > Część
    >
    > NIe ma:P Jakby było to wisiałoby w necie i było grilowane aż by się
    > dymiło bardziej niż z rac na dmowskim.

    było i było grillowane, ale tylko właśnie w niewielkich mediach - coś
    jak z umowami z pfizerem, wyciekły na przełomie lipca/sierpnia, a
    słyszałeś coś o tym w głównych mediach?

    >  Szkoda, ze ktos nie
    >
    > No właśnie - jakoś ćwierć miliono ludzi ponoć było a nikt nie pomyślał i
    > nie nagrał i nie poskładał...

    ćwierć miliona może i było, a ile było w tym miejscu?

    > Różnica jest taka że jak na julki z pałą poszedł to został gwiazdą
    > mediów i jutuba:P Więc sorry ale pozostane sceptyczny;)

    A ja Tobie powiem, że część tych filmujących bywa i na jednych i na
    drugich wydarzeniach i było na to przygotowanych (po doświadczeniach
    właśnie z marszu). Nie zdziwiło Cię, że przed akcją u Julek, chyba
    Włodek Ciejka (pewności nie mam, ale tak mi się wydaje) wychwycił tych
    gości w bramie najpierw i sfilmował?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 20. Data: 2021-11-17 17:10:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Akurat w niemczech to oficjalnie był nazizm a nie faszyzm.

    owszem, ale blisko zwiazane :-)

    >Zresztą co w tym dziwnego - przecież nie ma żadnego powiązania
    >niemców i nazizmu;)

    Czyli co - antyniemiecka, bo Niemcy zdradzili ideały ? :-)

    >Oj tam... to była tuskowa flaga a nie niemiecka:P

    Tuskowy portret i niemiecka flaga - tak przeczytalem.

    >Wszystko ich prowokuje - jak to z tą kostką było?

    Wszystko to nie, ale duzo. Jak to w tlumie.

> [...]
    >nagrało:P Dziwne...

    >Moze wcale tak duzo nie filmuje ... bo co tu w marszu filmowac ...

    No to patrz na ten film - mieli telefony w rekach i filmowali ?
    Nie.

    Byl jakis lepszy film, a moze ktos znajdzie jeszcze lepszy.

    I co - zmyli ?

    J.