  • 1. Data: 2006-11-24 18:11:03
    Temat: ogolnie o Konstytucji
    Od: "xray" <x...@l...pl>

    hello
    zwracam sie z prosba o przeslanie mi fot/skanow
    jakiegos opracowania wstepnego do Konstytucji.
    jakis ogolny opis/ wytlumaczenie, ze RP to demokratyczne panstwo prawa

    widzialem cos takeigo w opracowaniu becka do Konstytucji.
    ale nie kupie dla 6 stron ksiazki za 30 zl.

    dzieki
    pozdr.

  • 2. Data: 2006-11-24 18:28:56
    Temat: Re: ogolnie o Konstytucji
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Fri, 24 Nov 2006 19:11:03 +0100, xray napisał(a):

> [...]
    >
    > widzialem cos takeigo w opracowaniu becka do Konstytucji.
    > ale nie kupie dla 6 stron ksiazki za 30 zl.

    no to czekaj dalej
    akala

  • 3. Data: 2006-11-24 18:37:35
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > widzialem cos takeigo w opracowaniu becka do Konstytucji.
    > ale nie kupie dla 6 stron ksiazki za 30 zl.

    Namawiasz do łamania praw autorskich.
    Są przecież biblioteki.

    Marcin.

    --