  • 1. Data: 2006-11-24 18:01:30
    Temat: [UC] Paczka z Hong Kongu (c.d.)
    Od: Virus_7 <r...@b...cy>

    Witam ponownie.

    Udało mi się przekonać urzędników, że to paczka od wujka. ;) Każą mi
    zapłacić tylko podatek. Jedyne co mnie zadziwiło to to, że muszę
    zapłacić podatek także za koszt transportu. Czy to aby na pewno
    potrzebne? Nie próbują wyłudzić ode mnie dodatkowych pieniędzy?

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 2. Data: 2006-11-24 18:08:16
    Temat: Re: [UC] Paczka z Hong Kongu (c.d.)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 24 Nov 2006 19:01:30 +0100, Virus_7 napisał(a):

    > Nie próbują wyłudzić ode mnie dodatkowych pieniędzy?

    Nie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-11-24 18:13:09
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Virus_7 <r...@b...cy> wrote:
> [...]
    > zapłacić podatek także za koszt transportu. Czy to aby na pewno
    > potrzebne? Nie próbują wyłudzić ode mnie dodatkowych pieniędzy?

    Jeśli są wykazane w wartości przesyłki, to od nich też się VAT płaci.

    Dlatego jednak obstaję przy "wycenianiu" przesyłki na <20 EUR - wtedy
    się zupełnie nic nie płaci, nawet VATu od tych 20 EUR (a przede wszystkim
    cała operacja jest o 1-2 dni szybsza, nie czekają na wpłatę, itd.)

    P.

  • 4. Data: 2006-11-24 18:51:50
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Virus_7" <r...@b...cy> napisał w wiadomości news:ek7c24

> [...]
    > zapłacić podatek także za koszt transportu. Czy to aby na pewno
    > potrzebne? Nie próbują wyłudzić ode mnie dodatkowych pieniędzy?

    Jezeli koszty transportu nie sa wycenione na fakturze to placisz VAT od
    wartosci przesylki z tego duperelu pocztowego i jest to zgodne z przepisami
    .

  • 5. Data: 2006-11-24 19:41:17
    Od: Virus_7 <r...@b...cy>

    fotomania napisał(a):
    > Jezeli koszty transportu nie sa wycenione na fakturze to placisz VAT od
    > wartosci przesylki z tego duperelu pocztowego i jest to zgodne z przepisami.

    Ok. Dziękuję. Chciałem się upewnić.

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 6. Data: 2006-11-25 00:58:36
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    > Ok. Dziękuję. Chciałem się upewnić.

    nie przejmuj się jak w tym tempie będą UE rozszerzać to za parę lat Hong Kong też się
    w niej znajdzie i znikną opłaty celne :)

  • 7. Data: 2006-11-25 15:38:31
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    blur <b...@p...onet.pl> wrote:
    > nie przejmuj się jak w tym tempie będą UE rozszerzać to za parę lat Hong
    > Kong też się w niej znajdzie i znikną opłaty celne :)

    Opłaty to pół biedy (w końcu VAT przy WNT też trzeba naliczyć), ale przede
    wszystkim znikną formalności i robienie łaski przez celników...

    P.