  • 11. Data: 2021-12-07 11:28:20
    Temat: Re: obietnica
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 Dec 2021 07:19:57 -0800 (PST), Astralny Rębajło napisał(a):

    > Nie wiem kim był mr. Pickwick.

    Zupełnie mnie to nie dziwi.

    > Poruszasz temat wadzy i gruntów, tak wiec trzymajmy się tematu.

    No właśnie. Pinolio kupuje w 2002 działki prawie 7 razy taniej niż były
    warte i przepisuje na żonę.
    Potem cichcem sprzedaje nie wiadomo komu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-12-07 11:29:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Dec 2021 09:45:39 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale ale ... czy gmina przystapila do budowy w/w drog?
    > Albo choc zaczela wywlaszczanie?
    > Bo ile ma czekac ...

    Pinokiowa zarzekała się w 2019, czyli dwa lata temu. Długo nie czekała.

  • 13. Data: 2021-12-07 12:53:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Dec 2021 11:29:59 +0100, Olin wrote:

    > Pinokiowa zarzekała się w 2019, czyli dwa lata temu. Długo nie czekała.

    Z drugiej strony dwa lata to tez sporo.
    Mogli urzednicy decyzje podjac, a jak nie podjeli, to skad wiadomo, ze
    wkrotce podejmą?

    A moze wlasnie podjeli jakąs decyzję i wcale nie chca wywlaszczac ?

    J.

  • 14. Data: 2021-12-07 15:34:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Dec 2021 12:53:58 +0100, J.F napisał(a):

    > Z drugiej strony dwa lata to tez sporo.
    > Mogli urzednicy decyzje podjac, a jak nie podjeli, to skad wiadomo, ze
    > wkrotce podejmą?

    Już tak się czasem trafia, że człowiek sobie przechodzi z tragarzami i
    akurat sprzedają działki za bezcen.

    Morawiecki był w latach 1998-2002 wojewódzkim radnym AWS. 15 ha gruntów,
    które kupił, Kościół dostał w 1999 r. decyzją ówczesnego wojewody
    dolnośląskiego Witolda Krochmala, też z AWS.
    W 2003 r. radni Wrocławia uchwalili, że na terenach, których część stanowi
    działka należąca do Morawieckiego, prowadzona będzie aktywność gospodarcza,
    a przez jej środek przebiegnie ,,ulica główna ruchu przyspieszonego"; taki
    zbieg okoliczności.

    Aha, pod decyzją o sprzedaży kościelnych gruntów podpisał się ks. płk
    Sławomir Żarski, który w marcu 2018 został księdzem generałem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2021-12-07 16:23:40
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > "Ponadto oświadczam, że w przypadku przystąpienia przez Gminę Wrocław do
    > budowy dróg, ujętych w PZP dla tego rejonu i przebiegających przez działkę,
    > która jest obecnie moją własnością, a od 2002 r. była współwłasnością,
    > dokonam sprzedaży wszelkich wyodrębnionych terenów po cenie zakupu
    > wynikającej z aktów notarialnych z uwzględnieniem inflacji" - zapowiedziała
    > żona szefa rządu.
    >
    > "Deklaruję również, że całą otrzymaną kwotę od Gminy Wrocław przeznaczę na
    > cele charytatywne" - dodała.>>

    Gmina Wrocław powinna wówczas zwrócić się od podpisanie umowy o takiej treści.
    Ktoś nie dopilnował :)

  • 16. Data: 2021-12-07 16:42:09
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    poniedziałek, 6 grudnia 2021 o 14:42:22 UTC+1 Olin napisał(a):
    > Czy jest jakaś sankcja karna za niedotrzymanie publicznej obietnicy?

    Widzę mr.Olinie oddzielny temat o urodzinach pewnego malarza.
    Podobno twoi fumfle pozwali jakiego tłiterowicza, jednak odgrażali się pozwami
    wobec innych:
    cyt.
    Kilka dni później TVN zapowiedział pozew przeciwko portalowi wPolityce.pl
    i tygodnikowi ,,Sieci", które napisały, że styczniowy reportaż telewizji pt.
    ,,Polscy neonaziści" był opłaconą inscenizacją. Oskarżenia te są całkowicie
    niezgodne z prawdą, co wykaże postępowanie przed sądem" - podkreśla TVN.

    I pytanie do Ciebie. Pozwali wszystkich wymienionych? Czy byli ledwie mocni
    na jakiego pomniejszego tłiterowicza?