  • 1. Data: 2021-12-05 12:07:00
    Temat: Czy to będzie antysemityzm karalny? [Kraków: Mezuza rabina v. dyrektor JCC]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://dorzeczy.pl/kraj/234874/antysemicki-wyskok-d
    zielem-dyrektora-jewish-community-center.html
    > "Antysemicki" incydent w Krakowie? Niesamowity finał historii
    > ; 2021-12-04 13:48
    >
    > W Krakowie doszło do antysemickiego wybryku, o którym rozpisują się
    > żydowskie media. Okazuje się jednak, że stać za nim miał... dyrektor
    > Jewish Community Center. [...]

    Sprawca "zbrodniczego czynu antysemickiego" się nagrał na nagraniu
    monitoringu które zostało upublicznione. Podli internaucie spełnili
    prośbę identyfikacji sprawcy. Oczywiście (prze)biegli mogą mieć
    wątpliwości co do rozpoznania sprawcy na potrzeby postępowania karnego.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-12-05 12:21:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2021 12:07:00 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]
    > prośbę identyfikacji sprawcy. Oczywiście (prze)biegli mogą mieć
    > wątpliwości co do rozpoznania sprawcy na potrzeby postępowania karnego.

    Nasz grupowy antysemita, Filipek, doniósł nam śmieć ze śmietnika co się
    nazywa DoRzeczy. Fuj, Filipku, źle się bawisz...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-12-05 12:59:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.12.2021 o 12:07, A. Filip pisze:
> [...]
    > prośbę identyfikacji sprawcy. Oczywiście (prze)biegli mogą mieć
    > wątpliwości co do rozpoznania sprawcy na potrzeby postępowania karnego.

    A jest gdzieś ów monitoring dostępny, by sobie wyrobić zdanie, na ile
    tam można kogokolwiek rozpoznać?

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-12-05 13:06:58
    Temat: Re: Czy to będzie antysemityzm karalny? [Kraków: Mezuza rabina/dyrektor JCC/"Do Rzeczy"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    zielem-dyrektora-jewish-community-center.html

    > Nasz grupowy antysemita, Filipek, doniósł nam śmieć ze śmietnika co się
    > nazywa DoRzeczy. Fuj, Filipku, źle się bawisz...

    Protestuj że "tylko cytują":
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/antysemi
    cki-incydent-w-krakowie-niesamowity-fina%C5%82-histo
    rii/ar-AARsxZY
    > 2021-12-04T12:48:00.000Z

    A jak chcesz poczekać parę dni co/czy inni (inne media)
    napiszą/potwierdzą to jak dla mnie może być - AFAIR sam to parę razy
    zalecałem co do źródeł o "nie najwyższej" wiarygodności w ogóle, w
    konkretnych tematach lub słabo podejrzewanych o bezstronność (w danej
    kwestii). "W kupie raźniej" :-)

    Jak rozumiem TY "możesz sugerować" przestępstwo zniesławienia
    dyrektora JCC przez "Do Rzeczy"? Jak się sprawę zaczęła to wypada sprawę
    *jakoś porządnie skończyć*, tak jak chciał zaczynający albo inaczej.
    Ja "aż pewności" że to ostatni zwrot akcji nie mam.

    Ja spraw w których padły oskarżenia o antysemityzm nie odpuszczam jak
    wychodzi że podejrzany/sprawca oskarżającym nie pasuje.
    Wojnę _zacząć_ byle wódz idiota potrafi.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-12-05 13:31:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    zielem-dyrektora-jewish-community-center.html

    > A jest gdzieś ów monitoring dostępny, by sobie wyrobić zdanie, na ile
    > tam można kogokolwiek rozpoznać?

    Jak rozumiem ma/miał być dostępny na portalu który jest w
    "alfabecie w lewo" (po hebrajsku) To że "Do rzeczy" nie załączyło linku
    na film albo wyjaśnienia dlaczego go nie dołącza "może coś sugerować"
    choćby w kwestii wiarygodności. Jeśli filmik nie był udostępniany
    na "YouTube" lub czymś podobnym to też może coś *sugerować*.

    Jak "Do Rzeczy" ręce z prawnej dupy nie wyrosły to powinni mieć u siebie
    zarchiwizowaną kopię filmiku udostępnianego na inecie przez izraelski
    portal z ostrożności prawnej/procesowej.

    SOT: Czy jest jakiś "prawny" standard uznawany przez sądy w
    Polsce/Europie/UE/USA tego jaki film się komentuje?
    Czyli np. film/plik o wielkości X bajtów ściągnięty dnia Y godzinie Z
    spod adresu A sumą kontrolną (np. sha512) Z?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-12-05 14:19:25
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

    zielem-dyrektora-jewish-community-center.html

    > Nasz grupowy antysemita, Filipek, doniósł nam śmieć ze śmietnika co się
    > nazywa DoRzeczy. Fuj, Filipku, źle się bawisz...

    Jak ostatnio spalili jakiś statut, wtedy wszystkie "ż"/DE media się rozpisywały,
    nawet kogoś aresztowali,
    czemu ten incydent należy przemilczeć?

  • 7. Data: 2021-12-05 15:23:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-12-05 o 12:07, A. Filip pisze:
> [...]
    > prośbę identyfikacji sprawcy. Oczywiście (prze)biegli mogą mieć
    > wątpliwości co do rozpoznania sprawcy na potrzeby postępowania karnego.

    W kwestii formalnej.
    Jaki paragraf KK mówi literalnie o antysemityzmie?
    Chyba nie ma takiego paragrafu.

  • 8. Data: 2021-12-05 15:24:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > A jest gdzieś ów monitoring dostępny, by sobie wyrobić zdanie, na ile
    > tam można kogokolwiek rozpoznać?

    tylko zdjęcia:

    https://www.bhol.co.il/news/1305492

    a to wspomniany wcześniej pan:

    https://tvn24.pl/polska/w-horyzoncie-tvn24-dyrektor-
    jewish-community-center-ra819619-2378698

    myślę że na inne określenie niż 'dosyć podobny' bym się nie zdecydował przy tej
    jakości
    materiale

  • 9. Data: 2021-12-05 15:26:36
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 05.12.2021 o 15:24, m4rkiz pisze:

    > tylko zdjęcia:

    nie popatrzyłem na film, ale nie wiadomo czy te dwie postacie się łączą - widać tylko
    że
    mają jasne koszuki

  • 10. Data: 2021-12-05 15:29:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Astralny Rębajło <a...@g...com> pisze:

    zielem-dyrektora-jewish-community-center.html

    > Jak ostatnio spalili jakiś statut, wtedy wszystkie "ż"/DE media się
    > rozpisywały, nawet kogoś aresztowali, czemu ten incydent należy
    > przemilczeć?

    <ironia> Ależ przecież on się domaga żeby ten "incydent" traktować tak
    jak wszystkie inne podobne z całą wyrozumiałością prawa! ;-) </ironia>

    A poważniej: do końca przyszłego tygodnia powinno być widać czy to
    "nie (w pełni) zgodna z prawdą relacja" czy z grubsza prawda.
    To wielki problem się *kilka dni* powstrzymać z "bardzo wartościującymi"
    komentarzami szczególnie na grupie prawo? Nawet cisza po mediach
    (brak szerokiego opierdolu "Do Rzeczy") będzie wiele mówiąca IMHO.

    --
    A. Filip