  • 1. Data: 2021-12-05 11:39:30
    Temat: Kara nagany z kodeksu wykroczeń
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Na czym polega kara nagany z kodeksu wykroczeń ? Czy to jest to samo co
    upomnienie ?

    Kiedyś myślałam, że w ten sposób ukarany jest publikowany gdzieś w
    Dzienniku ustaw może nie, ale innym dzienniku czy Monitorze.
    Bo jakie ma oddziaływanie jeśli policjant tylko pogrozi palcem ?

  • 2. Data: 2021-12-05 11:54:48
    Temat: Re: Kara nagany z kodeksu wykroczeń
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.12.05 o 11:39, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Dzienniku ustaw może nie, ale innym dzienniku czy Monitorze.
    > Bo jakie ma oddziaływanie jeśli policjant tylko pogrozi palcem ?

    Utworzenie czasopisma sądowego do publikowania tych, którzy otrzymali
    karę nagany coś na wzór Monitora Sądowego i Gospodarczego można rozważyć.

  • 3. Data: 2021-12-05 12:09:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.12.2021 o 11:39, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Dzienniku ustaw może nie, ale innym dzienniku czy Monitorze.
    > Bo jakie ma oddziaływanie jeśli policjant tylko pogrozi palcem ?

    Żeby odróżnić upomnienie przez policjanta od upomnienia przez sąd
    utworzono "naganę".

    --
    Robert Tomasik