  • 21. Data: 2021-12-10 05:57:16
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ciekawe czy znajdzie.

    Znajdzie;)

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-12-10 12:22:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Skala nie ta. Pamiętasz czasy jak największym problemem w kraju było że
    > kwach się najebał albo sikorski wpierdolił ośmiorniczki za ówczesne 80 PLN?

    Tak. I zegarek Nowaka. To była dopiero afera, i teraz weź to porównaj do
    obecnego gnoju. Ale ci robią to po prostu bezczelniej, a po ich
    elektoracie spływa.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2021-12-10 16:09:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski napisał(a) :

    > Tak. I zegarek Nowaka. To była dopiero afera, i teraz weź to porównaj do
    > obecnego gnoju. Ale ci robią to po prostu bezczelniej, a po ich
    > elektoracie spływa.

    Na zasadzie: jak potraficie, to kradnijcie miliony - nie będę tego
    wywlekał, tylko dajcie mi 500+, albo chociaż na pół litra.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 24. Data: 2021-12-12 02:29:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-10, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Na zasadzie: jak potraficie, to kradnijcie miliony - nie będę tego
    > wywlekał, tylko dajcie mi 500+, albo chociaż na pół litra.

    "Jak potraficie" to byłby taki jakby gest motywowany jakąśtam
    wspaniałomyślnością. Nie podejrzewam prawdę mówiąc. Sądzę, że to
    bardziej "wszyscy kradną, ale ci chociaż dają te pińset plus". Albo, że
    peło kradnie, a ci dają bo debrali vat tym złodziejom.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2021-12-12 09:19:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo, że
    > peło kradnie, a ci dają bo debrali vat tym złodziejom.

    Ale to akurat peło "wymyśliło" JPK;)

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-12-13 18:27:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 12.12.2021 o 02:29, Marcin Debowski pisze:

    >Ale to akurat peło "wymyśliło" JPK;)

    Ale dopiero po latach :-)
    A PiS zbiera smietanke z JPK i ani razu nie pochwali peło za to, ze ma
    narzedzia.

    Sami by pewnie wprowadzili w jedną noc.

    Ale ale ... skad PiS widział, ile tego VAT jest kradzione?
    I ze na 500+.v1 starczy?

    Sami kradli, wiec wiedzieli ile? No taki logiczny wniosek mi sie
    nasuwa, ale przeciez nie smiem podejrzewac.
    Tzn moze i smiem, ale dlaczego mieliby przestac ? :-)

    J.

  • 27. Data: 2021-12-13 19:15:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 18:27, J.F. pisze:

    > Ale dopiero po latach :-)

    No ale mimo wszystko to złe peło:P

    > A PiS zbiera smietanke z JPK

    Pis generalnie spija śmietankę z poprzedników.

    > Sami by pewnie wprowadzili w jedną noc.

    Bo ja wiem? Doświadczenie pokazuje, że jak coś dobrego mają zrobić, to
    nie zrobią, a jak coś ustalą w nocy to nie to co w tytule ustawy. Wiec
    nie... raczej by to spierdolili.

    > Ale ale ... skad PiS widział, ile tego VAT jest kradzione?

    Luka watowska to chyba jakoś oficjalnie jest oceniana. W sumie nie wiem jak.

    > I ze na 500+.v1 starczy?

    Przecież to nie jest tak, że z vatu akurat jest 500 minus.

    > Sami kradli, wiec wiedzieli ile? No taki logiczny wniosek mi sie nasuwa,
    > ale przeciez nie smiem podejrzewac.

    Oczywiście że kradli, tylko na miarę skromnych możliwości.

    > Tzn moze i smiem, ale dlaczego mieliby przestac ? :-)

    Bo zmienili model. Oni po prostu kradną "na legalu" i się z tym nie
    kryją. Lepiej bo za karuzelę vatowską w teorii mogą pisiorów ścigać po
    utracie władzy. Za spółki skarbu państwa, tarcze i przekręty typu
    "wielki samolot" respiratory czy rozlewnie szczepionek saina już będzie
    cięzej. Oni po prostu z kradzieży zrobili atak ddos - nikt już nad tym
    nie panuje i na nikim to wrażenia nie robi.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-12-13 21:50:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No ale mimo wszystko to złe peło:P

    No bo zwlekalo tyle lat.

    Tak prawde mowiac, to ja bym wprowadzil to JPK razem z VAT - w 1993.

    Dlaczego nikt na to nie wpadl?

    >Pis generalnie spija śmietankę z poprzedników.

    Spoko, nastepcy tez bedą spijali :-)

    >Bo ja wiem? Doświadczenie pokazuje, że jak coś dobrego mają zrobić,
    >to nie zrobią, a jak coś ustalą w nocy to nie to co w tytule ustawy.
    >Wiec nie... raczej by to spierdolili.

    W jedna noc to oczywiscie spierdolone :-)

    >Luka watowska to chyba jakoś oficjalnie jest oceniana. W sumie nie
    >wiem jak.

    No wlasnie ...

    >Przecież to nie jest tak, że z vatu akurat jest 500 minus.

    No ale ktos musial policzyc, ze na 500 starczy, a nie na 300 ...

> [...]

    >będzie cięzej. Oni po prostu z kradzieży zrobili atak ddos - nikt już
    >nad tym nie panuje i na nikim to wrażenia nie robi.

    Myslisz, ze poprzednicy nie kradli, a nastepcy nie skorzystaja?

    J.

  • 29. Data: 2021-12-13 22:41:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 21:50, J.F. pisze:

    > No bo zwlekalo tyle lat.

    No ale zrobiło:P

    > Tak prawde mowiac, to ja bym wprowadzil to JPK razem z VAT - w 1993.

    Wtedy to może jeszcze informatyzacja kulała, ale w XXI wieku to już się
    prosiło samo przez się.

    > Dlaczego nikt na to nie wpadl?

    Dobre pytanie - może komuś zależało? A jak było u innych?

    > Spoko, nastepcy tez bedą spijali :-)

    Taa - szambo:P

    > W jedna noc to oczywiscie spierdolone :-)

    No widzisz, to dobrze, że wzięli ta po peło:P

    > No ale ktos musial policzyc, ze na 500 starczy, a nie na 300 ...

    Nie sądzę:P Najwyżej na co innego by zabrakło.

    > Myslisz, ze poprzednicy  nie kradli, a nastepcy nie skorzystaja?

    No nie na taką skalę. Max co znależli to zegarek nowaka:P No i
    ośmiorniczki sikorskiego. Gdzie tam do rozmachu pisorów którzy do
    kradzieży zatrudnili największy i jedyny samolot na świecie?

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2021-12-13 22:55:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No ale zrobiło:P

    >Wtedy to może jeszcze informatyzacja kulała, ale w XXI wieku to już
    >się prosiło samo przez się.

    Komputery juz byly.
    Wiec np kto prowadzi ksiegowosc na komputerze, obowiazany jest
    dostarczac pliki JPK.

    >Dobre pytanie - może komuś zależało? A jak było u innych?

    Jakos podobnie .... do tej pory nie maja JPK.

    Tak swoja droga - moze by mnie ktos objasnil, jak sie robi taka
    karuzele VAT, aby zarobic ...

    >Taa - szambo:P

    A to zalezy - myslisz, ze odmowia udzialu w otwarciu obwodnicy, czy
    autrostrady, albo wspomna, ze to zasluga ministra z poprzedniej epoki
    ?

    >Nie sądzę:P Najwyżej na co innego by zabrakło.

    Moze i racja, ale wypadaloby policzyc, na co zabraknie :-)

    >No nie na taką skalę. Max co znależli to zegarek nowaka:P

    No i zone dentystke :-)

    No i tych z PSL, co to podobno traktowali ministerstwa jak prywatne
    folwarki.

    No i Amber Gold sie znalazl sam, tudziez pare bankow.

    >No i ośmiorniczki sikorskiego.

    No ale Sikorski gadal o finansowaniu deficytu przez NBP :-)

    J.