  • 11. Data: 2022-02-05 11:44:23
    Temat: Re: malowanie trawy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 23:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kiedyś pojechałem na komendę uprzejmie donieść. Oberwanie chmury było,
    > więc wjechałem na parking przed budynkiem, od frontu, nieogrodzony
    > (ogrodzony z garażami był od tyłu). Pod wieczór, ciemno już było, z
    > kilkunastu miejsc zajęte jedno, cała reszta wolna. Ledwo się w
    > gradobiciu przemknąłem z auta pod wiatę i do drzwi. Podchodzę do
    > dyżurnego, a u niego na ladzie dzwoni telefon. "Komendant kazał Pana
    > ukarać mandatem za parkowanie - nie widział Pan znaku zakazu postoju i
    > tabliczki >>Nie dotyczy poj. sł. pol.<<?"

    I ukarał Cię? Tak z ciekawości.
    Natomiast temat taki przerabiałem i czasem po prostu jest problem. Bo
    przyjeżdżasz pod jednostkę z zatrzymanym i nie będziesz parkował
    radiowozu na sąsiednim osiedlu i prowadził zatrzymanego w kajdankach
    "pół miasta". Chciałbyś w kajdankach paradować? Więc uszanuj, bo na
    pewno tam były miejsca dla petentów.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2022-02-05 12:43:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Więc uszanuj, bo na
    > pewno tam były miejsca dla petentów.

    Wskaż tu miejsca dla klientów:P

    https://www.google.pl/maps/@52.2756424,20.9601038,3a
    ,75y,224.12h,87.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sksIh-VBKbdsL
    wQ55Y4OlYA!2e0!7i16384!8i8192

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 13. Data: 2022-02-05 12:49:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po trzecie, jak Ci daję rower, to nie mam prawa decydować, po
    > których ulicach możesz nim jeździć.

    Żebyś się nie zdziwił. Jak unia daje na przykład tramwaj, to jest tam
    często napisane jaką konkretną trasą ma jeżdzić:P

    > Przy czym, o ile miedzy sobą się nie jeden raz z takich
    > pomysłów śmiejemy (bo to nie jedyny kretynizm w tej formacji), to
    > wywlekanie tego na zewnątrz w takim kontekście jest głupotą.

    Głupotą to jest polewanie radiowozów wodą przez ksiedza i bardzo dobrze
    że się z tego nabijają. Jak chcesz umyć to na myjnie się jedzie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 14. Data: 2022-02-05 13:00:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z ciekawości?
    Zwyciężył intelekt. Uśmielibyśmy się jeszcze bardziej, ale za dużo szczegółów bym
    zdradził.

    -----

  • 15. Data: 2022-02-05 13:07:41
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    > Wskaż tu miejsca dla klientów:P

    > https://www.google.pl/maps/@52.2756424,20.9601038,3a
    ,75y,224.12h,87.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sksIh-VBKbdsL
    wQ55Y4OlYA!2e0!7i16384!8i8192

    Te wszystkie tam zaparkowane to pojazdy służb miejskich? Ciekawe...

    A miejsca dla klientów widzę dwa albo trzy!
    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2022-02-05 13:49:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 13:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > Z ciekawości?
    > Zwyciężył intelekt. Uśmielibyśmy się jeszcze bardziej, ale za dużo
    > szczegółów bym zdradził.

    No widzisz.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-02-05 13:49:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Szrek jak zwykle 10/10 tyle że to było jeszcze przed remontem, wjazd był od Duracza,
    po platz-u dziś jeżdżą na rondzie, no i na
    pewno nie było "lizaka".

    -----

  • 18. Data: 2022-02-05 14:35:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 13:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > Szrek jak zwykle 10/10 tyle że to było jeszcze przed remontem, wjazd był
    > od Duracza, po platz-u dziś jeżdżą na rondzie, no i na pewno nie było
    > "lizaka".

    Nie rozumiem co napisałeś, ale wcześniej było tak:
    https://www.google.pl/maps/@52.275737,20.9589811,3a,
    54.9y,136.31h,94.2t/data=!3m7!1e1!3m5!1sT0wAeaGTU9SU
    2oUKemoWow!2e0!5s20090701T000000!7i13312!8i6656

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 19. Data: 2022-02-05 14:40:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 13:07, TomN pisze:

    ,75y,224.12h,87.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sksIh-VBKbdsL
    wQ55Y4OlYA!2e0!7i16384!8i8192

    > Te wszystkie tam zaparkowane to pojazdy służb miejskich? Ciekawe...
    >
    > A miejsca dla klientów widzę dwa albo trzy!

    O kurwa - rzeczywiście - nie zwróciłem uwagi. Są tam dwa miejsca dla
    niepełnosprawnych służb miejskich!

    https://www.google.pl/maps/@52.2765142,20.9590989,12
    7a,35y,170.65h,45t/data=!3m1!1e3

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 20. Data: 2022-02-05 15:27:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    > No więc się z Tobą nie zgodzę i tyle. Przede wszystkim podejrzewam, ze z
    > tym radiowozem pojechali policjanci z tej jednostki.

    Tego to ja się domyślam, ale to jest problem Mariusza Kamińskiego a nie
    lokalnego burmistrza, że nie ma policjantów i/lub radiowozów, tym
    bardziej gdy jest z nadania PO. Może trzeba na nad granicę przenieść
    tych policjantów, którzy pilnują domu prezesa czy Pomnika Smoleńskiego?

    > Po drugie policjant
    > na granicy chroni nie tylko mieszkańców pogranicza, ale tych w głębi
    > kraju też.

    Przede wszystkim policjanci, którzy tam teraz jadą nie chronią
    bezpośrednio mieszkańców tylko pilnują przestrzegania stanu wyjątkowego.
    Raz, że sami mieszkańcy na miejscu mają go już dość, dwa tak średnio to
    się przekłada na bezpieczeństwo mieszkańców w głębi kraju. No ale nawet
    gdyby, to jakby pojechali starym radiowozem to już by nie chronili?

    > Po trzecie, jak Ci daję rower, to nie mam prawa decydować, po
    > których ulicach możesz nim jeździć.

    Oczywiście, ale już więcej ode mnie nie dostaniesz nawet dętki do tego
    roweru.

    W mojej okolicy parę lat temu był taki temat, że Policja "wyżebrała" od
    jednej z gmin środki na radiowóz. Po jakimś czasie okazało się, że
    radiowóz często "służył i patrolował" sąsiednią gminę. Burmistrz tej
    pierwszej gminy pogadał sobie z komendantem powiatowym, że jak radiowóz
    nie wróci tam gdzie mieszkają jego sponsorzy, to skończy się kasa na
    radiowozy, paliwo, dodatkowe patrole czy wspólne patrole ze SM.
    No i radiowóz wrócił. Podejrzewam, że w linkowanym przypadku też Policja
    obawiała się podobnych zgrzytów. No bo inaczej, to po co ten cyrk?

    > TVN jest najmniejszym problemem. Naprawdę sądzisz, że któryś z
    > dziennikarzy to zauważył? Stawiam na jakiegoś kretyna z lokalnej
    > jednostki, który o tym wiedział po prostu, albo sam te tablice
    > przekładał.

    Domyślam się, że ktoś "puścił farbę" bo TVN przecież nie jeździ na
    poświęcenie radiowozów do każdej pipidówki.

    > Przy czym, o ile miedzy sobą się nie jeden raz z takich
    > pomysłów śmiejemy (bo to nie jedyny kretynizm w tej formacji), to
    > wywlekanie tego na zewnątrz w takim kontekście jest głupotą.

    Ale głupotą, że wywlókł to TVN czy ten kretyn?

    > Co za
    > różnica - tak naprawdę - przy którym konkretnie radiowozie zdjęcie sobie
    > "Starosta" zrobi?

    Widać komuś to jednak robi różnicę, że Policja bawi się w takie rzeczy.