  • 31. Data: 2022-02-06 19:41:35
    Temat: Re: malowanie trawy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 17:54, nadir pisze:
    > Nie no, skoro pilnowanie jakiegoś pomnika czy domu posła jest
    > mądrzejsze/ważniejsze od pilnowania porządku na zapalnym punkcie naszej
    > granicy to niech tak będzie.

    Może i jedno i drugie jest po prostu ważne.

    > Jak od samorządu dostali samochód o największych zdolnościach
    > pokonywania terenu, to zakładam, że taki samochód był akurat niezbędny
    > lokalnej Policji. Teraz samochodu na miejscu nie ma, to znaczy że czegoś
    > brakuje w tym trybiku. No chyba, że samochód dostali tylko na pokaz,
    > tylko że ten pokaz wyszedł takse.
    > Ale odwracając sytuację gdyby nie dostali tego nowego radiowozu, to nad
    > granicę by już nie pojechali, bo nie ma czym?

    Innym. Gorszym.

    > Gdybyś przyszedł do mnie po rower bo jest Ci niezbędny do pracy, po czym
    > okazało się, że od razu oddałeś go komuś innemu, na nie wiadomo jak
    > długo, to pomyślałbym tak samo.

    Może wiedzą, na jak długo :-)

    > Ale dodatkowe służby opłacane przez lokalne samorządy są już OK?

    Też nie. Bo policjant ma wymiar godzin.Ja jestem z tych czasów, że się
    służyło, a pracowało. Nikt o nadgodzinach nie myślał. Czasem przełożeni
    za to premię dawali.

    > One są i będą. Burmistrz zaprasza komendanta powiatowego na sesję, w
    > rewanżu komendant burmistrza na 24-go lipca lub grudnia. Często potem
    > razem chleją czy polują. Otrzymane od samorządu "datki", to akurat
    > najmniejszy problem, tym bardziej, że to radni, a nie burmistrz dzielą
    > kasę i decydują na co ją wydać.

    A dla mnie największy.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2022-02-07 13:57:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Feb 2022 16:28:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Uważam, że radiowóz jest do tego, by służył do "akcji" i słusznie
    > podjęto decyzję, że należy go wysłać na granicę, a nie trzymać do
    > jakiejś szwancparady.

    Ta władza tak ma. Pinokio już kiedyś występował na tle pożyczonych maszyn
    rolniczych.

    "Do słynnej już wizyty doszło 12 sierpnia. Mateusz Morawiecki odwiedził
    tego dnia kilka wiejskich gospodarstw. Podczas odwiedzin u rolnika w
    Brzydowie (woj. warmińsko-mazurskie) premier wziął udział w konferencji
    prasowej. Ta odbyła się na podwórzu gospodarza. Uwagę kamer i samego
    polityka zwróciły nowoczesne maszyny rolnicze ustawione obok niego.

    Podziwiam naprawdę ten sprzęt, ten park maszynowy - powiedział premier.

    Niedługo później okazało się, że maszyny, którymi zachwycał się premier,
    zostały wypożyczone specjalnie na jego przyjazd. Dziennikarze Wirtualnej
    Polski dotarli do właściciela posesji, na której odbywała się konferencja.
    Ten przyznał, że sprzęt nie należał do niego i został przywieziony na
    krótko przed wizytą premiera. Jak się okazało, właściciel pokazał
    premierowi swoje maszyny, ale ten mimo wszystko wystąpił na tle tych z
    wypożyczalni."

    https://www.o2.pl/biznes/morawiecki-z-wizyta-u-rolni
    ka-nagranie-wzbudzilo-podejrzenia-jest-oswiadczenie-
    6672816224377344a

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2022-02-07 15:28:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.02.2022 o 13:57, Olin pisze:
    > Jak się okazało, właściciel pokazał premierowi swoje maszyny, ale ten
    > mimo wszystko wystąpił na tle tych z wypożyczalni."

    O ile przekładanie tablic jest zabronione, to występowanie i podziwianie
    na tle pożyczonych maszyn rolniczych nie. Politycy notorycznie kłamią.
    Wyjdzie taki na autostradę i powie, że Rząd wybudował, a Rząd grosza do
    tego nie dołożył. Wybudował to z naszych podatków i jeszcze odpłatność
    wprowadzają za używanie.

    Podobnie z tymi radiowozami. Przecież Wójt, czy Starosta z własnej
    wypłaty tego nie funduje. Prawda jest taka, że nawet osoby te nie za
    bardzo decydują o tym. Decydują radni, którzy muszą w budżecie określone
    środki zadysponować. Te środki są z podatków wszystkich mieszkańców.
    Teoretycznie powinno się ich wszystkich zaprosić.

    Generalnie wszyscy wiedzą, że to ściema.

    --
    Robert Tomasik