  • 41. Data: 2006-05-18 21:06:19
    Temat: Re: legitymowanie policjanta
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    news:jfc38ngmkxl9$.1ht1u3zj0afjj.dlg@40tude.net...

    > Traci :) Bo przecież słowami mnie do tego nie zmusi, wiec bedzie musial
    > uzyc sily... bezprawnie... :)

    No i użyje. I co z tego synku ? ( potraktuj to jako pytanie z ust
    policjanta ).

  • 42. Data: 2006-05-18 21:20:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    c...@o...pl napisał(a) :

    > Byłem kilka lat temu w Amsterdamie i zwiedzałem
    > ichnią dziełnicę rozkoszy.Jak już się mocno nazwiedzałem co oczywiście
    > odbiło się chwilowo na moim zdrowiu,

    No tak, zdrowie już nie to :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 43. Data: 2006-05-18 21:20:40
    Od: c...@o...pl

    Dnia 18-05-2006 o 23:06:19 d852 <d...@p...onet.pl> napisał:

    > No i użyje. I co z tego synku ? ( potraktuj to jako pytanie z ust
    > policjanta ).

    Dobrze gada

    --
    Darek

  • 44. Data: 2006-05-18 21:23:55
    Od: c...@o...pl

    Dnia 18-05-2006 o 23:20:23 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    > No tak, zdrowie już nie to :-P

    Też jesteś z resortu?

    --
    Darek

  • 45. Data: 2006-05-18 21:33:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    c...@o...pl napisał(a) :

    > Też jesteś z resortu?

    Hę?
    Chyba się nie zrozumieliśmy. To był dowcip. A co tu miałby jakiś
    resort do czynienia?

  • 46. Data: 2006-05-18 21:46:54
    Od: c...@o...pl

    Dnia 18-05-2006 o 23:33:55 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Chyba się nie zrozumieliśmy. To był dowcip. A co tu miałby jakiś resort
    > do czynienia?

    To też był żart:-))

    --
    Darek

  • 47. Data: 2006-05-18 21:53:25
    Od: c...@o...pl

    Dnia 18-05-2006 o 23:46:54 <c...@o...pl> napisał:

    > To też był żart:-))
    Sorry ale chyba dzieli nas zbyt duża różnica wieku żebyś mógł go zrozumieć
    ;-)))

    --
    Darek

  • 48. Data: 2006-05-18 22:31:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 May 2006 23:06:19 +0200, d852 napisał(a):

    > No i użyje. I co z tego synku ? ( potraktuj to jako pytanie z ust
    > policjanta ).

    I to, że tego mu wobec mnie nie wolno zrobić. Niejeden już miał przez to
    problemy. Myślisz, że zaryzykuje?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 49. Data: 2006-05-19 08:57:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    c...@o...pl napisał(a) :

    > Sorry ale chyba dzieli nas zbyt duża różnica wieku żebyś mógł go
    > zrozumieć ;-)))

    Albo jeden z nas nie pracuje w resorcie i nie zna tamtejszych
    dowcipów ;-)

  • 50. Data: 2006-05-19 09:02:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    scream napisał(a) :

    > I to, że tego mu wobec mnie nie wolno zrobić. Niejeden już miał przez to
    > problemy. Myślisz, że zaryzykuje?

    Nie wspomniałeś, że powiedzieć "synku" też nie powinien. Tak może
    mówić do swojego synka :-)

    A propos. Jak to wygląda w praktyce, jeśli policjant zwraca się
    do mnie per "Ty". Mogę go wtedy (złośliwie oczywiście, ale w
    pewnych granicach) potraktować również per "Ty, odwal się stary,
    nie pamiętasz już jak razem chlaliśmy w sobotę?" ;-)
    W razie czego oczywiście chodziło mi o to, że myślałem, że to mój
    kolega z sobotniej imprezy, skoro tak zwraca się do mnie ;-)