  • 1. Data: 2006-05-16 13:43:01
    Temat: Przeglądanie akt sprawy której nie było się stroną
    Od: "Mario" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałem zapytać w jaki sposób mogę przeglądnąć akta sprawy, której nie
    byłem stroną?
    Sprawa dotyczyła zasiedzenia terenu należącego do gminy (przez sąsiada),
    który był pomiędzy nami.
    Nie zostałem wezwany na sprawę i o wszystkim dowiedziałem się po sprawie.
    Teraz chciałbym dowiedzieć się co i dlaczego zostało zasiedziane.

    Jak wygląda procedura uzyskania takich informacji?
    A może są jakieś prostsze metody uzyskania informacji ? :)

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
    Mario

  • 2. Data: 2006-05-17 15:24:14
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Mario napisał(a):
    > Chciałem zapytać w jaki sposób mogę przeglądnąć akta sprawy, której nie
    > byłem stroną?

    udać się do sądu, uzasadnić potrzebę ich przejrzenia i poczekać na
    decyzję przewodniczącego
    art.525 kpc

    KG

  • 3. Data: 2006-05-18 09:22:06
    Od: "Mario" <m...@p...onet.pl>

    > udać się do sądu, uzasadnić potrzebę ich przejrzenia i poczekać na
    > decyzję przewodniczącego
    > art.525 kpc
    >
    > KG

    kpc wyjaśniło wszelkie moje pytania w tej kwestii - dziękuje za pomoc :)