  • 1. Data: 2006-05-16 15:03:56
    Temat: prawo pracy-sprawa ciagnie sie dwa lata
    Od: "Tom" <to>

    Witam
    Sprawa wyglada tak. Moj znajomy zostal zwolniony z pracy prawie 2 lata temu.
    Oddal sprawe do sadu. Wygral ale pracodawca odwolal sie do sadu apelacyjnego
    (moge mylic nazwy nie jestem prawnikiem). Po paru miesiacach odbyla sie
    rozprawa na ktorej to sedzia wyznaczyl tydzien zakladowi na dostarczenie
    jakichs tam dokumentow. I kolejna rozprawa ma sie odybc za dwa dni (wszystko
    dzieje sie prawie ze dwa lata). Dzisiaj znajomy dostal tel. z zakladu pacu
    czy moze jutro przyjechac i spotakc sie z prawnikami zakladu. Czy ktos ma
    jakies zdanie co takiego wymyslili prawnicu ze koniecznie na dwa dni przed
    rozprawa chca rozmawiac. Czy moze byc tak ze chca dojsc do porozumienia.
    przeczyamli znajmowego dwa lata dobrze wiedzac, ze zwloninili go nie
    slysznie i ze moga przegrac? Albo moze jest cos innego jakis inny haczyk w
    tym calym zamieszaniu. Firma jest panstowa. Jesli ma to jakies znaczenie.
    Chetnie wyslucham wszelkich interpretacji, porad, wskazowek itp. Moze ktos
    mial podobna sytuacje. Dzieki

  • 2. Data: 2006-05-16 15:07:47
    Temat: Re: prawo pracy-sprawa ciagnie sie dwa lata
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tom napisał(a):

    > Czy moze byc tak ze chca dojsc do porozumienia.

    Moze tak.

    > Albo moze jest cos innego jakis inny haczyk w
    > tym calym zamieszaniu.

    Może co innego.
    Pójdzie to zobaczy.

    --