  • 1. Data: 2020-10-15 14:31:24
    Temat: kwarantanna samodzielna
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    chyba usłyszałem w radiu, że ktoś kto podejrzewa u siebie koronawirusa,
    powinien sam poddać się kwarantannie bez konsultacji z sanepidem, jeśli
    jesli zdrowie się pogorszy, to nawiązać kontakt z lekarzem POZ i lekarz
    zadecyduje co dalej

  • 2. Data: 2020-10-15 15:03:44
    Temat: Re: kwarantanna samodzielna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 14:31, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    > powinien sam poddać się kwarantannie bez konsultacji z sanepidem, jeśli
    > jesli zdrowie się pogorszy, to nawiązać kontakt z lekarzem POZ i lekarz

    W razie dalszych postępów można się skontaktować z zakładem pogrzebowym
    A.S. Bytom.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2020-10-15 23:01:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 14:31, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    > powinien sam poddać się kwarantannie bez konsultacji z sanepidem, jeśli
    > jesli zdrowie się pogorszy, to nawiązać kontakt z lekarzem POZ i lekarz

    Pomysł dobry, tylko nie uzgadniania kilku problemów. Przykładowo w jaki
    sposób rozliczyć takim osobom czas pracy?

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-10-16 06:43:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pomysł dobry, tylko nie uzgadniania kilku problemów.

    Sposób zły (zakładając, że jest to "oficjalna kwarantanna" - czyli ze
    zwolnieniem z pracy na przykład).

    Sposób prawidłowy to dzwonisz na teleporadę, zgłaszasz jakaś pierdołę
    nie związaną z koronoawirusem, dostajesz L4, cieszysz się samodzielną
    kwarantanną bez zbędnego zainteresowania państwa co pwodować może tylko
    problemy.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-10-30 11:22:04
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > Pomysł dobry, tylko nie uzgadniania kilku problemów. Przykładowo w jaki
    > sposób rozliczyć takim osobom czas pracy?

    Sanepid nie nadąża uzupełniac tego systemu, pracodawcy chcą sprawdzać,
    nie mają gdzie, ZUS niby podłączył się pod ten system, ale co z tego jak
    nie ma mocy przerobowych aby to uzupełniać.

  • 6. Data: 2020-10-31 22:20:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Oct 2020 11:22:04 +0100, Henryk Hajdan
    <h...@g...com> wrote:

    >Sanepid nie nadąża uzupełniac tego systemu, pracodawcy chcą sprawdzać,
    >nie mają gdzie, ZUS niby podłączył się pod ten system, ale co z tego jak
    >nie ma mocy przerobowych aby to uzupełniać.
    ZUS jeszcze nie wpisał do SUDOP pomocy udzielonej w czerwcu
    (zwolnienie ze składek) a skutkuje to problemami z przydzielaniem
    kolejnej pomocy (niezgodność SUDOP z wnioskami o pomoc).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl