  • 1. Data: 2003-10-24 21:54:50
    Temat: "kupowanie" nieletniemu alkoholu
    Od: "Cabra" <d...@m...pl>

    Witam Sznowych Grupowiczy,

    Mam prosbe, czy moze ktos mi powiedziec, co ja ma zrobic:

    Mojego pseudo znajomego - ktory jest nieletni - policja powinela w stanei
    nietrzezwym... tak go maglowali, pytali gdzie kupil itp. On powiedzial ze
    czesc w klubie, a czesc ja mu kupilem (TZN.: Gdy ekspednientka zapytala o
    dowod to ja poakzalem swoj !) Teraz moje wtracenie: To jest nie prawda,
    gdyz wtedy faktycznie bylimy razem, kupowalem alkohol ale nie jemu !!!
    Jednak on powiedzial inaczej. Potem policja mu powiedziala ze wytacza sprawe
    sklepowi ktory mu to sprzedal, a ja bede tylko swiadkiem. Czy to prawda???
    czy to tylko taka sciema a w rezultacie bede mnie probowali oskarzyc?? Czy
    ktos z Was spotkal sie z podobnym problemem... Prosze bardzo o pomoc, gdyz
    na sprawach prawnych sie nie znam a wyglada natao ze ktos mnie niezle
    wrobil.
    Z gory dziekuje za pomoc.

    Dominik Bereta
    gg: 331611

  • 2. Data: 2003-10-25 09:26:57
    Temat: Re: "kupowanie" nieletniemu alkoholu
    Od: "Zorbas" <z...@i...pl>

    Cabra w pocie czoła wystukał/a na swojej klawiaturze:
> [...]
    > Was spotkal sie z podobnym problemem... Prosze bardzo o pomoc, gdyz
    > na sprawach prawnych sie nie znam a wyglada natao ze ktos mnie niezle

    Masz racje. Ktoś Cię wrobił i to niezbyt miło. Sęk w tym, że nieletni nie
    popełnił przestępstwa wg. prawa, natomiast Ty tak. Dlatego jeśli faktycznie
    ów nieletni twierdzi, że w danym sklepie kupiłeś mu alkohol to zostanie
    pociągnięty do odpowiedzialności karnej. Z drugiej strony nie zostałeś jak
    piszesz przyłapany razem z nieletnim dlatego faktycznie możesz być tylko
    świadkiem
    --
    Człowiek ma w życiu dwa wyjścia: kształtować rzeczywistość lub poddać
    się jej.