  • 1. Data: 2003-10-24 20:59:48
    Temat: spółka cywilna
    Od: "andrzej" <a...@s...pl>

    Czy z mocy prawa od nowego roku przestaną funkcjonowac spółki cywilne? Co z
    nimi stanie sie po nowym roku?

  • 2. Data: 2003-10-25 16:11:52
    Temat: Re: spółka cywilna
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym andrzej napisał(a):
    > Czy z mocy prawa od nowego roku przestaną funkcjonowac spółki cywilne? Co
    > z nimi stanie sie po nowym roku?

    A gdzie to słyszałeś? Według mnie nic takiego się nie stanie, chyba że
    przegapiłem zmianę w KC.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2003-10-25 23:04:28
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <p...@c...cy> napisał w wiadomości
    Co

    > A gdzie to słyszałeś? Według mnie nic takiego się nie stanie, chyba że
    > przegapiłem zmianę w KC.

    Nope. Spółki zostają.

    --
    Depi.