  • 1. Data: 2003-10-24 21:34:35
    Temat: Jak wygląda praca w duzych kancelariach prawniczych?
    Od: "" <a...@W...onet.pl>

    Czy ktos z Was ma lub mial okazje pracowac w takim miejscu? Ciekaw jestem jakie
    sa opinie.

    Artur

  • 2. Data: 2003-10-25 10:26:34
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z Was ma lub mial okazje pracowac w takim miejscu? Ciekaw jestem
    jakie
    > sa opinie.

    wyscig szczurów
    silna specjalizacja
    wzajemne podgryzanie
    zero wolnego czasu
    marna płaca w porównaniu z wykonywaną pracą

    tyle opowiedział mi kumpel, którego po 3 latach wylali z PWCoopers po tym
    jak powiedział, że nie zamierza przychodzić do pracy w czasie urlopu i żeby
    do niego w tym czasie nie dzwonili bo urodziło mu się dziecko, chce wesprzeć
    żonę i poświęcić trochę czasu rodzinie.

    Nie przedłuzono mu umowy a następne 3 lata motywując to tym, ze "nie posiada
    cech niezbędnych we współpracy, w szczególnosci poczucia obowiązku i więzi z
    firmą, a takze dostatecznej dyspozycyjności"

    Ci, co się wybiją i wyjda wyzej - ci zarabiają sporo i mają niezłe zycie.
    Ale ci na samym dole zostaną przerzuci i wypluci.

  • 3. Data: 2003-10-25 18:33:05
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bndj5p$pj5$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Ci, co się wybiją i wyjda wyzej - ci zarabiają sporo i mają niezłe zycie.
    > Ale ci na samym dole zostaną przerzuci i wypluci.

    Exactly. Bardzo chciałem tam pracować, aż nie poszedłem na praktyki w pewnej
    angielskiej kancelarii ( btw - PWC to nie kancelaria per se). Dzięki - jeśli
    masz w życiu jakieś zainteresowania, chcesz coś zrobić poza harowaniem od
    świtu do nocy w fatalnej atmosferze, ze świadomością, że ciągle ktos cię
    ocenia i szpieguje, to datuj sobie. Nawet pieniądze są niezłe, ale nie są
    tego warte moim zdaniem. No chyba, że jesteś robotem, który życie chce
    zamienić na pare zeta. The choice is yours.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-10-30 13:21:09
    Od: a...@W...onet.pl

> [...]
    > tego warte moim zdaniem. No chyba, że jesteś robotem, który życie chce
    > zamienić na pare zeta. The choice is yours.

    Wielkie dzieki z "optymistyczne" przedstawienie warunkow pracy w PwC. Wlasnie
    sie do nich bede probowal dostac. Watpie czy mi sie uda. Ale jesli cud sie
    zdarzy to opisze Wam z pierwszej reki jak wyglada prawdziwe zycie w korporacji.
    Moze bede musial zrobic sobie operacje i polaczyc swoje naczynia krwionosne z
    okablowaniem firmy, hmmm...?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2003-10-30 16:04:21
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

> [...]
    korporacji.
    > Moze bede musial zrobic sobie operacje i polaczyc swoje naczynia

    Bonne chance.

    --
    Depi.