  • 1. Data: 2003-10-24 21:57:54
    Temat: Jak stać się współposiadaczem?
    Od: " Bodek" <b...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    Proszę o informacje w poniższej sprawie.
    Chcę stać się współposiadaczem samochodu, którego właścicielem jest mój
    ojciec. W UK zasugerowano mi załatwienie tej sprawy poprzez zawarcie pomiędzy
    mną a ojcem umowy K-S, bądź umowy darowizny. Która z możliwości rozwiązania
    jest korzystniejsza, czy konieczne jest jakieś notarialne potwierdzanie
    zawartych umów, jakie są ewentualne opłaty w WK, jak sprawa wygląda biorąc
    pod uwagę podatek, itp.
    Wartość auta ok. 32-35tys PLN.
    Acha i jeszcze zdaje się istotna rzecz - na początku bieżącego roku
    korzystałem z darowizny (mieszkanie) - tak więc, czy w poniższym przykładzie
    przysługują mi jakieś zniżki, czy zaś będę zobowiązany do zapłaty podatku
    (jaki jest sposób jego obliczenia oraz jak ewentualnie można go max
    pomiejszyć).

    Serdecznie dziękuję za pomoc

    pzdr
    Bodek

  • 2. Data: 2003-10-25 16:54:17
    Temat: Re: Jak stać się współposiadaczem?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    PO pierwsze - współwłaścicielem, bowiem współposiadaczem stajesz się
    obejmując coś we wspólne posiadanie.

    Po drugie - było ostatnio. Najpierw poczytaj posty z ostatniego tygonia.

    --
    Depi.