  • 60. Data: 2021-05-01 09:00:02
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Choćby 190a kk. Przy czym ważny jest jeszcze pewnie sposób pisania.
    > Wyobraź sobie, że ktoś biega za Tobą, robi Ci fotki i pisze artykuły,
    > gdzie jadłeś lody, albo co kupiłeś w sklepie. Niby tak bezpośrednio
    > zakazane to nie jest.

    Co ty chcesz od Friza i lodów ekipy? ;-D
    MSPANC

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 62. Data: 2021-05-01 09:06:06
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 09:00, Budzik pisze:

    > Uwielbiam te twoje wewnetrzne monologii
    > Tylko czy zaczniesz słuchac samego siebie? (w koncu...) ;-D

    Taki robert co miał pretensję do dziennikarzy, że piszą a stachowiaku a
    przecież ich w tym kiblu nie było;) Powinni poczekać aż sam zamordowany
    się wypowie;)

    --
    Shrek

  • 63. Data: 2021-05-01 09:24:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 09:00, Budzik pisze:

    > Na czym miałaby polegać swiniowatośc podrzuconej swinii?
    > Ze facet poruchał? Co w tym oburzajacego i wieprzowego?

    No skoro przez pełnomocnika twierdzi że będzie ścigał, to widocznie coś
    oburzającego w tym widzi;)

    Zresztą poniekąd nie chodzi o ruchanie a o efekty tegoż ruchania - a
    raczej jak twerdzi pełnomocnik brak tych efektów;)

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-05-01 10:55:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podaj nazwisko lepszego.
    Oczywiście poza leceniem w ch..., bo tu jak sama nazwa wskazuje najlepsi są Chińczycy
    i to zapewne od trzech-czterech tysięcy lat (z
    krótką przerwą na brak pancerników - pancerniki i lotniskowce to podstawa tzw.
    zachodniej tzw. demokracji tzw. wolnego tzw. świata).

    -----

  • 65. Data: 2021-05-01 11:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No skoro przez pełnomocnika twierdzi że będzie ścigał, to
    > widocznie coś oburzającego w tym widzi;)
    >
    > Zresztą poniekąd nie chodzi o ruchanie a o efekty tegoż ruchania -
    > a raczej jak twerdzi pełnomocnik brak tych efektów;)

    No ok ale gdzie tu swinia?
    Bo nawet jezeli ktos go oskarza o to ze poruchał i efektem koncowym w
    postaci dziecka to zarowno sytuacja w ktorej ma to dziecko jak i
    sytuacja w ktorej nie ma tego dziecka jest dla mnie obojetna moralnie.
    Jakby bił to dziecko, nie chciał pomagać w wychowaniu, jakby został
    zgwałcony i wdziecko zostało poczete w wyniku gwałtu to moze i byłby
    jakis temat. Ale sam akt poczecia jest dosc czesty i pospolity.
    Wiec o co tak naprawde chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 66. Data: 2021-05-01 11:10:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 10:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podaj nazwisko lepszego.

    Lepszego rosyjskiego ministra? Już ruda byłaby lepsza od niego.

    To inaczej podaj mi jakąś błyskotliwe zagranie ławrowa, które
    zadziwiłoby świat. Skoro taki dobry, to powinieneś wysypać z pamięci co
    najmniej trzy:)

    Podawanie rosji jako przykładu dobrej służby publicznej w wyniku pracy
    trzech ostatnich pokoleń jest jakby to mówić - ty nawet w stopę sobie
    nie strzelasz - prosto w jaja:P

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-05-01 11:20:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 11:00, Budzik pisze:

    > No ok ale gdzie tu swinia?

    Nie wiem - jak prokuratora i pełnomocnika tymka pytaj. Jak dla mnie
    księża powinni normalnie ruchać i byłoby zdrowiej dla wszystkich.

    No ale wiesz - pełnomocnik zaprzeczał jedynie temu że ojeciec tymoteusze
    _został_ ojcem. A tu to już potencjalnie różne rzeczy mogą wchodzić w grę:P

    > Bo nawet jezeli ktos go oskarza o to ze poruchał i efektem koncowym w
    > postaci dziecka to zarowno sytuacja w ktorej ma to dziecko jak i
    > sytuacja w ktorej nie ma tego dziecka jest dla mnie obojetna moralnie.

    Bo ja wiem. Widać on myśli inaczej skoro się tak rzuca o to. No i
    pozostaje najmniej fajna sytuacja gdzie dziecko miało być ale "to była
    wyjątkowa sytuacja". No ciekaw jestem jakiego fikołka by wtedy
    odpierdolili...

> [...]
    > zgwałcony i wdziecko zostało poczete w wyniku gwałtu to moze i byłby
    > jakis temat. Ale sam akt poczecia jest dosc czesty i pospolity.

    No właśnie - jakby podchodził do tego jak ty to by powiedział - no
    właśnie ludziska - o co wam chodzi - poruchałem wam też polecam -
    poczujecie motyle w brzuchu. No ale zamiast tego grozi krokami prawnymi;)

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2021-05-01 12:49:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ja wiem? Stajesz się osobą publiczną co wynika z własnych chęci czy
    > aspiracji i beneficjentem różnych korzyści (z pieniądzem publicznym w
    > tle) wynikających z pozycji jaką pełni czy pełniła matka i nagle i matka
    > i potomek zapragną aby świat zapomniał i dał mu spokój? Nie pracuje on
    > czasem w spółce skarbu państwa?

    Matka tak wybrała. Ale on?

    --
    Robert Tomasik

  • 69. Data: 2021-05-01 12:51:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 00:26, J.F. pisze:
    > Ale podaj jeden, ktory moze zastowac "obca" osoba.

    Dziennikarz, który został pozwany za napisanie kłamstwa i potrzebuje
    przedstawić ten dokument jako dowód w sądzie ma - moim zdaniem -
    uzasadniony interes prawny w uzyskaniu odpisu. Są jeszcze spadkobiercy,
    matka dziecka, wierzyciele.

    --
    Robert Tomasik

  • 70. Data: 2021-05-01 12:53:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Na czym miałaby polegać swiniowatośc podrzuconej swinii?
    > Ze facet poruchał? Co w tym oburzajacego i wieprzowego?

    Ja w ogóle uważam, że pomysł, by księża żyli w celibacie jest
    niedorzeczny, bo wiadomo, że wcześniej czy później powstanie z tego
    problem. Dla takich sytuacji wymyślono zakony. Męskie i żeńskie. Bo
    oczywiście ktoś może mieć taki "pomysł na życie" i to jego prawo.
    --
    Robert Tomasik