  • 1. Data: 2006-09-29 06:44:30
    Temat: kradzież zdjęć -ale z drugiej strony
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Ostatnio temat ten często się powtarza.,wię chciałam zapytać jak się
    praktycznie przed tym ustrzec. Chodzi mi o rozwiązania praktyczne,
    Jeśli robię projekt graficzny to zawsze informuje klienta o prawach
    autorskich. Ale na umowie nie mogę napisać,ze z materiałów powierzonych -bo
    daję zdjęcicie np kwiatka (moje) i jakieś zdjęcia- zrobione przeze mnie. no
    i załózmy że klient daje mi jeszcze zdjęcia towarów z jakiegoś katalogu i
    mówi że oczywiście ma prawo do tego. Nie wyobrażam sobie wydrukowania
    1000zdjęć i opisania które skąd pochodzi (jako zalącznik do umowy) więc jak
    to zrobić praktycznie.????

  • 2. Data: 2006-09-29 09:50:49
    Temat: Re: kradzież zdjęć -ale z drugiej strony
    Od: "-ZED-" <w...@r...com>

    Hej!

    "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mówi że oczywiście ma prawo do tego. Nie wyobrażam sobie wydrukowania
    > 1000zdjęć i opisania które skąd pochodzi (jako zalącznik do umowy) więc jak
    > to zrobić praktycznie.????

    Wydrukować tę część, która pochodzi od niego? To Twój "dupochron".

  • 3. Data: 2006-10-03 01:15:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "TMK" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie wyobrażam sobie wydrukowania
    > 1000zdjęć i opisania które skąd pochodzi (jako zalącznik do umowy) więc
    > jak
    > to zrobić praktycznie.????

    A czemu.
    Małe ikonki. Na stronie spokojnie zmieścisz kilkaset, więc to będzie góra
    kilka stron.