  • 1. Data: 2007-02-20 06:41:47
    Temat: jak to jest z np otomoto
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    mam takie pytanie, duzo sie ostatnio mowi i slyszy o skutkach nieuwagi na
    allegro i kupnie samochodu czy motorowki za smieszne kwoty, tu sprawa jest
    jasna, jest aukcja, jej koniec -przybicie i juz

    a jak to jest z innymi serwisami oferujacymi tylko reklamy sprzedazy np
    otomoto

    jak jest traktowana w mysl prawa oferta sprzedazy zamieszczona na takim
    serwisie, czy jest to oferta handlowa, cena tak jak w sklepie, za ktora moge
    zadac wydania pojazdy,czy jest traktowana jak cena podana w gazetce
    reklamowej?

    oczywiscie wystawienie takiej ceny jest npzlamaniem regulaminu takiej
    strony, ale to dla szukajacego i tak niewiele zmienia

  • 2. Data: 2007-02-20 08:27:10
    Temat: Re: jak to jest z np otomoto
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 20-02-2007 o 07:41:47 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > mam takie pytanie, duzo sie ostatnio mowi i slyszy o skutkach nieuwagi na
    > allegro i kupnie samochodu czy motorowki za smieszne kwoty, tu sprawa
    > jest jasna, jest aukcja, jej koniec -przybicie i juz

    Nie pomoge ale przylacze sie do prosby o odpowiedz. Upatrzylem sobie
    nowiutka Corse za 1/10 ceny :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 3. Data: 2007-02-20 08:36:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Nie pomoge ale przylacze sie do prosby o odpowiedz. Upatrzylem sobie
    > nowiutka Corse za 1/10 ceny :)

    ja znalzlem leciutko udezona w tyl impreze z 2005 za 500 zeta ;) jak
    poszperalem to takich kwiatkow jest wiecej :)