  • 1. Data: 2007-02-19 22:44:24
    Temat: przepisanie mieszkania
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Witam,
    Mam następującą sprawę. Trzy lata temu rodzice, wraz z siostrą babci,
    wzięli kredyt na wykup jej mieszkania. Przez cały ten czas, aż do dziś,
    jest rodziców spłacany. W międzyczasie mój brat wymeldował się z
    mieszkania, w którym mieszkamy z rodzicami i przemeldował się do siostry
    babci. Ta jakiś czas później zmarła. Zostało więc mieszkanie, spłacane
    przez dwójkę osób (moich rodziców), ale nadal zapisane na zmarłą
    właścicielkę. Brat chciałby to przepisać na siebie, unikając w możliwie
    dużym stopniu wszelkich opłat. Ponieważ warto zrobić tam poważny remont,
    a brat studiuje i nie ma na to pieniędzy, postanowiłem go wspomóc. Mogę
    wziąć niskoprocentowy kredyt w pracy, jeśli jestem współwłaścicielem.
    Moje pytanie brzmi zatem: jak możliwie tanio przepisać takie mieszkanie
    na naszą dwójkę?