  • 51. Data: 2020-11-16 10:46:47
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Kviat

    W dniu 16.11.2020 o 08:13, A. Filip pisze:

    > "Klasyczny" gwałt to "gwałt według samca"

    Czyli gwałt jest wtedy, gdy samiec uzna, że to był gwałt?
    Pogieło cię? Gwałt to gwałt.
    Tylko w chorej głowie mogą się rodzić jakieś podziały na "klasyczny" i inne.

    > czyli przy znaczącym fizycznym
    > oporze ofiary.

    Ty jednak jesteś zdrowo jebnięty.
    Takich korwinistów jak ty powinno się przymusowo leczyć. I to
    dożywotnio, bo podejrzewam, że twoje upośledzenie jest nieuleczalne.

    https://www.miastokobiet.pl/tezniekrzyczalam-nowe-me
    too/

    https://www.tvp.info/49889431/sad-gwaltu-nie-bylo-bo
    -14-letnia-ofiara-nie-krzyczala-janusz-korwin-mikke-
    odpowiada-dziennikarzowi-onetu-to-kryterium-obowiazu
    je-od-6-tys-lat-jesli-nie-krzyczy-to-widac-tego-chce
    -wieszwiecej

    http://codziennikfeministyczny.pl/prokuratura-umarza
    -sprawe-gwalt-na-kobiecie-z-niepelnosprawnoscia/

    Tych wszystkich prokuratorów i sędziów, którzy "myślą" tak jak ty też
    trzeba pozamykać w zakładach zamkniętych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 52. Data: 2020-11-16 12:11:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >"Klasyczny" gwałt to "gwałt według samca" czyli przy znaczącym
    >fizycznym
    >oporze ofiary. IMHO *TRZEBA* starannie rozróżniać "gwałt według
    >samca"
    >od szerszej definicji gwałtu. Ja nie jestem (znacząco) przeciw
    >szerszej
    >definicji gwałtu tyle że na krótką mieszanie tego daje to
    >automatyczne
    >potępiania "innych gwałtów" ale na długą wyprodukuje "samczą
    >solidarność"
    >przenoszącą się z "innych gwałtów" na prawie wszystkie gwałty.

    -Madame, ten banknot jest falszywy.
    -Mon Dieu, klient zaplacil falszywym banknotem. Klient mi nie
    zaplacil. Mon Dieu - zostalam zgwalcona.

    Ale w sumie nie o definicje tu chodzi, kobieta zostala po samczu
    zgwalcona ... i czy ona ma glowe myslec co tu teraz zrobic ?

    > [...]

    >Dla poniżej 15 lat nie trzeba udowadniać gwałtu: jest ciążą czyli był
    >seks, był seks a ona nie ma/miała 15 lat to seks był "czynem
    >zabronionym"

    Owszem, tylko ile mamy takich ciaz, a ile takich z prawdziwych gwaltow
    ... starszych kobiet.
    Takich zgloszonych zgwalcen mamy ~1300 rocznie, ale ciąż z tego pewnie
    niewiele.

    J.

  • 53. Data: 2020-11-16 17:38:07
    Temat: A. Filip ma krótką - i małego...
    Od: rAzor <zabzupa@dab_dupa.il>

> [...]
    > Dla poniżej 15 lat nie trzeba udowadniać gwałtu: jest ciążą czyli był
    > seks, był seks a ona nie ma/miała 15 lat to seks był "czynem zabronionym"

    Teza została udowodniona.