  • Data: 2003-03-31 11:53:42
    Temat: dni wolne od pracy
    Od: "unky" <u...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Male pytanko - gdzies obiło mi sie o uszy ze w tym roku sa jakies nowe
    przepisy odnosnie dni wolnych od pracy w zwiazku z tym ze w tym roku nie ma
    juz pracujacych sobot.
    Mianowicie zaslyszalem ze jest tak ze w zwiazku z tym ze 3 maja oraz 1
    listopada przypada w sobote to podobnoz pracodawca w zamian musi dac wolne w
    jakies inne dni.
    Nie wiem ile w tym prawdy ale cos takiego obilo mi sie o uszy.
    Moglby to ktos potwierdzic badz sprosotwac moje bledne myslenie?

    pozdrawiam

    unky