    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zorro niech żyje! :)
    Date: Fri, 15 Apr 2022 12:37:18 +0200

    "Ostatecznie, w ustawie (art.16)  znalazła się poprawka zakazująca
    stosowania, używania lub propagowania symboli lub nazw wspierających
    agresję militarną Federacji Rosyjskiej na Ukrainę. Za złamanie przepisu
    ma grozić kara grzywny lub ograniczenia bądź pozbawienia wolności do
    dwóch lat."

    I baw się tu kurwa w Zorro!

    Napiszesz "Z" na ścianie i do pierdla na dwa lata.

    A w chuj z taką wolnością i demokracją!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: