  • 31. Data: 2008-06-12 16:15:08
    Temat: Re: Zakład usługowy a czas pracy ?
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    > Nie, czemu gratis... Nie chodzi o rozdawnictwo, a o planowanie. W danym
    > przedsiębiorstwie też jest biznesplan i zarządzanie. A jak nie ma, to jest
    > chaos. Więc gmina również musi zarządzać swoim terenem i swoimi
    > podwykonawcami. Bo na tym polega społeczeństwo. Bez tego niestety zawsze
    > wygrają bogaci, silni i pojedynczy...

    Jakimi podwykonawcami ?

  • 32. Data: 2008-06-12 16:26:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Jakimi podwykonawcami ?

    Chciał powiedzieć niewolnikami :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 33. Data: 2008-06-12 17:55:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 czerwiec 2008 18:15
    (autor m...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <5...@2...goo
    glegroups.com>):

    > Jakimi podwykonawcami ?

    Prowadzącymi na terenie gminy działalność usługową czy handlową.

    Jak Twoja córka przyjdzie i powie, że chce robić skalniaczek przed domem, to
    Ty jej powiesz: ,,Córko, możesz, ale zadbaj, żeby skalniaczek był ładny i
    niezarośnięty, bo jak nie, to znajdę do robienia skalniaczka kogoś
    innego''
    --
    Tristan

  • 34. Data: 2008-06-13 06:49:26
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 12 Cze, 19:55, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 czerwiec 2008 18:15
    > (autor m...@g...com
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <5...@2...goo
    glegroups.com>):

> [...]
    > Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo
    > do działania pod Kubuntu 8.04. Może być zdalnie.

    Ale gmina nie jest właścicielem terenu gminy. Właściciel może,
    wykonując swoje prawa, kierować się (co do zasady) własnymi
    upodobaniami, nie wyłączając kierowania się względami estetycznymi.

    Gmina jedynie wykonuje, dość ściśle określone, uprawnienia władzy
    publicznej. Prowadzący działalność gospodarczą mogą kierować się
    własnym interesem, nie są bowiem podwykonawcami gminy. Gmina może
    ingerować w tok ich działalności tylko jeśli znajdzie podstawę prawną.