  • 11. Data: 2007-08-04 17:11:54
    Temat: Re: ZAIKS a centrala telefoniczna
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Alek pisze:
    > Proponuję jakąś muzykę barokową w wykonaniu orkiestry No Name
    > pod dyrekcją Johna Doe. Ciekawe czy ZAIKS będzie twierdził,
    > że reprezentuje wykonawców :)
    Byłbym ostrożniejszy. zaiksy mogą pozwać i powołać wściekle drogiego
    rzeczoznawce, który po długich badaniach orzeknie, że to nagranie Gunter
    Barrock Capelle z Hochhoffu w Dolnej Saksonii zarejestrowane podczas
    koncertu w remizie na Anyfest'79. Biorąc pod uwagę, że kiperzy określają
    wystawę stoku na którym rosła winorośl, słuchy absolutne mogą odróżniać
    rzeczy niedostępne dla zwykłego śmiertelnika. I będzie problem ;)
    Ja też polecałbym jakieś wolne licencje albo małpo-generatory ;-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2007-08-04 19:12:07
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał
    > A nie możesz skorzystać z miliona melodii i piosenek na wolnych
    > licencjach? Np. na Jamendo.com całkiem sporo (pomijając NC i okolice)
    > nagrań nada się do Twoich zastosowań. I ZAIKS może ci nagwizdać.

    Oczywiście mp3 player da się zrobić i złącze USB też mam ;) Dla
    ciekawskich sprzęt marki Avaya.
    Jak zaznaczyłem, chciałem się zorientować jak problem wygląda od strony
    przepisów na wypadek, gdyby np. szef zażyczył sobie konkretny rodzaj
    nagrania.
    Teraz już wiem wszystko i skończy się zapewne na jakiejś wolnej muzyce,
    bo i moim zdaniem cały ten ZAIKS przynosi więcej szkody niż pożytku.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    M.

  • 13. Data: 2007-08-11 21:51:29
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Teraz już wiem wszystko i skończy się zapewne na jakiejś wolnej muzyce, bo
    > i moim zdaniem cały ten ZAIKS przynosi więcej szkody niż pożytku.

    glosnik telefonu nie nadaje sie do sluchania muzyki a i pewnie nikt na linii
    nie bedzie czekal tyle, zeby sie rozkoszowac calym utworem, wiec spokojnie
    poszukaj jakiegos darmowego dzwieku w internecie, polecam ambient do tego
    typu rzeczy.