  • 1. Data: 2007-08-04 04:49:00
    Temat: ZAIKS i ich strona www, kompletnie out of the time
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Witam,
    Wszedłem na stronę zaiksu i chciałem szybko dotrzeć do informacji na
    temat co mam zrobić, gdybym chciał puszczać w moim lokalu muzykę
    (prowadząc działalność gospodarczą). Wybaczcie, ale oprócz historii
    oraz chwalenia się jakimi to oni są świetnymi artystami, to tam nic nie
    ma na ten temat. Piszą coś o pieniądzach, że się im należą ale nie
    potrafią tego wyrazić słowami.

    Agryppa