  • 1. Data: 2007-08-02 09:03:28
    Temat: Re: Zdelegalizować CB Radio w samochodach!!!!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Aug 2007, q...@m...com wrote:

    > To co wyczyniają wariaci za kierownicą z antenami cb,to się włos jeży na
    > głowie.Wyprzedzanie na trzeciego przed wzniesieniami i na łukach,
    > przejeżdżanie na czerwonych, udawanie przed radarami
    > niwiniątka 50 km/h a za radarem 200 km/h
    [...]
    > pożyteczne ale do innych celów. Jestem za całkowitym zakazem posiadania w
    > pojazdach samochodowych (definicja z kodeksu drogowego) gotowego do użycia
    > sprzętu CB radio

    Odnoszę wrażenie, że prezentujesz "typowo polskie myślenia" - weźmy
    i zabrońmy.
    Nie wydaje Ci się, że dużo prościej byłoby sprywatyzować prrzestrzeganie
    prawa, poprzez dawanie stosownej prowizji każdemu kto dostarczy wiarygodny
    dowód popełnienia przewinienia (nagranie z dwu kamer odległych od siebie
    nie mniej niż o metr - jak ktoś chce zrobić "fotomontaż" obrazy stereo
    to niech próbuje, dwu świadków podpisujących świadomość odpowiedzialności
    w razie złożenia fałszywych zenań, obostrzenie czasu dostarczenia dowodów
    na Policję...)?
    Jest coś, co w Polsce wzbudza zdumienie - że w niektórych krajach
    ludziska reagują na próby łamania *ICH* prawa, może Polaków trzeba
    zmotywować ;)
    (w kwestii formalnej: pomysły prywatyzowania "przemysłu sprawiedliwości"
    wysuwają na ogół zwolennicy skrajnego *liberalizmu*, więc nie powinno
    być problemu z narzekaniem na zbytnie ograniczanie swobody :P).

    pzdr, Gotfryd
    ("ale będzie się działo"... ;))

  • 2. Data: 2007-08-02 16:37:30
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 02 Aug
    2007 11:03:28 +0200, Gotfryd Smolik news zeznał(a):

    > Jest coś, co w Polsce wzbudza zdumienie - że w niektórych krajach
    > ludziska reagują na próby łamania *ICH* prawa, może Polaków trzeba
    > zmotywować ;)

    u nas premier pluje na sądy, policję i prokuraturę, to jak ludziska maja im
    ufać i coś zgłaszać ?

  • 3. Data: 2007-08-02 19:09:00
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2007 11:03:28 +0200, Gotfryd Smolik news zeznał(a):

    > u nas premier pluje na sądy, policję i prokuraturę, to jak ludziska maja

    Zasadniczo, to niemal każdy kto miał z tymi instytucjami kontakt nie ma
    najlepszej opinii o sprawności i skuteczności ich działania.
    Być może ten premier jest pierwszym, który miał z w/w instytucjami jako
    szary obywatel, i nadal to pamięta?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-08-06 08:12:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin [3M] napisał(a):

> [...]
    > najlepszej opinii o sprawności i skuteczności ich działania.
    > Być może ten premier jest pierwszym, który miał z w/w instytucjami jako

    jest jednak drobna roznica pomiedzy skomentowaniem emerytorycznym wyroku
    a stwierdzeniem ze wiadomo czemu wyrok jest taki skoro Pani sedzia
    wywodzi sie ztakiej rodziny (wyrok w sprawie gilowskiej), czy
    stwoerdzeniem ze sedziowie TK to dzialacze partyjni podniesieni do rangi
    sedziow.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 5. Data: 2007-08-07 16:10:51
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f96l52$6dg$4@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sie ztakiej rodziny (wyrok w sprawie gilowskiej), czy stwoerdzeniem ze
    > sedziowie TK to dzialacze partyjni podniesieni do rangi sedziow.

    Przeciętny obywatel z reguły nie ma szans na sprawdzenie, jakie było
    wychowanie sędziego.
    Przeciętnego obywatela nie jest sądzony za takie czy inne sprawy
    "polityczne", czy też nie jest bezpośrednio osądzany przez TK.
    Przeciętny obywatel nie wie nawet czy sędzia prowadził procesy pod wyrok "z
    tezą", jak to miało wielokrotnie miejsce w nie tak odległej historii..
    Przeciętny obywatel może co najwyżej czuć się wytutkany przez Temidę.