    From: qnick <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyniki przetargu
    Date: Sun, 03 Oct 2010 14:50:39 +0200

    Brałem udział w przetargu pisemnym. Wszystko wg. regulaminu spółki. Po
    rozstrzygnięciu przetargu zostałem poinformowany listownie zgodnie z
    regulaminem iż tego przetargu nie wygrałem ale nie powiadomiono mnie kto
    wygrał (nie chodzi mi o imię i nazwisko) i z jakimi warunkami
    zaproponowanymi przez niego abym mógł porównać czy moje przez przypadek
    nie były lepsze.
    Przetarg był ogłoszony na stronie internetowej spółki a czy wyniki nie
    powinny być również umieszczone na ich stronie po zakończeniu procedury
    przetargowej lub na jakimś BIP-ie bo również tą stronę spółka prowadzi.

    Spółka jest oddalona od mojego miejsca zamieszkania i nie chce mi się
    specjalnie jechać żeby zobaczyć kto wygrał, chodzi mi o to że wyniki
    przetargu chyba powinni podać na stronie. Ewentualnie na jakie przepisy
    się powołać jak do nich zadzwonię i nie będą chcieli mi podać
    rozstrzygnięcia tego przetargu ani zamieszczać ich na stronie lub
    Biuletynie Informacji Publicznej. Pozdrawiam