  • 11. Data: 2021-12-06 23:57:30
    Temat: Re: Wykroczenie pouczenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.12.2021 o 15:01, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Jeśli zostaną ujawnione nowe okoliczności to jak to się traktuje ?

    To tak przez analogię. powiedzmy, ze ktoś ukradł rower. Został skazany.
    Czy jeśli ujawni się nowa okoliczność, ze był w czerwonych butach, to
    ponownie mamy go sądzić? :-)

    Gdyby się ujawniła nowa okoliczność powodująca inną kwalifikację prawną,
    przykładowo przestępstwo, to można by do tego wrócić, bo byśmy o inny
    czyn postępowanie prowadzili.

    --
    Robert Tomasik