  • 1. Data: 2010-02-13 08:21:16
    Temat: Wezwanie w charakterze świadka - termin nie pasuje
    Od: daro <d...@o...pl>

    Witajcie, mam problem - zostałem wezwany na świadka przez sąd, termin
    rozprawy wypada w dniu w którym powinienem być na nartach za granicą.
    Narty zapłacone, urlopy pozałatwiane - czy ja mam jakieś inne wyjście
    niż rezygnacja z wyjazdu?
    --
    d.

  • 2. Data: 2010-02-13 09:16:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    daro pisze:
> [...]
    > rozprawy wypada w dniu w którym powinienem być na nartach za granicą.
    > Narty zapłacone, urlopy pozałatwiane - czy ja mam jakieś inne wyjście

    Piszesz do sądu wniosek o wezwanie na inny termin uzasadniając go jak wyżej.

    I generalnie najpierw zadzwoń - z reguły całkiem ludzcy ludzie tam
    pracują (mam na myśli poziom kancelaryjny itepe, bo moje zdanie o
    sędziach jest niecenzuralne - aczkolwiek wynika ono z pewnego
    uogólnienia, MOŻE nie wszyscy są niekompetentni i skorumpowani) i coś
    się powinno dać uzgodnić.