  • 1. Data: 2010-02-13 10:46:59
    Temat: I znów zakup wiązany
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    chciałem sobie zamówić coś ze sklep.rp.pl, niestety próba zamówienia
    kończy się komunikatem:

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest niezbędna dla realizacji
    przesyłki. Szczegóły w regulaminie e-sklepu "Rzeczpospolitej"

    a zgoda opisana jest tak:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych [...], nie
    wyłączając przetwarzania tych danych obecnie lub w przyszłości do celów
    marketingowych.

    i się nie da inaczej zamówić jak zgadzając się na spam. Czy to zgodne z
    prawem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-13 11:59:33
    Temat: Re: I znów zakup wiązany
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > i się nie da inaczej zamówić jak zgadzając się na spam. Czy to zgodne z
    > prawem?

    niezgodne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 3. Data: 2010-02-13 12:25:26
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Lut, 11:46, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    > marketingowych.
    >
    > i się nie da inaczej zamówić jak zgadzając się na spam. Czy to zgodne z

    Nie, zgoda na przetwarzanie danych musi byc bezposrednia, a nie
    posrednia (jak w tym przypadku).

    Chyba, ze przy tym powyzszym tekscie masz mozliwosc zaptaszkowania tak
    lub nie - wtedy jest ok.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2010-02-13 12:44:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-13 13:25, Rafal M pisze:

    > Nie, zgoda na przetwarzanie danych musi byc bezposrednia, a nie
    > posrednia (jak w tym przypadku).
    >
    > Chyba, ze przy tym powyzszym tekscie masz mozliwosc zaptaszkowania tak
    > lub nie - wtedy jest ok.

    No mam możliwość NIE, ale wtedy nie kupię towaru. Wtedy pojawia się, jak
    pisałem: