  • 1. Data: 2010-02-12 21:10:25
    Temat: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Witam,
    Jak to w koncu jest? Kiedy przysluguje zwrot w ciagu 10 dni od otrzymania
    towaru? Jesli zamowie cos w sklepie internetowym i odbiore osobiscie w
    sklepie to takie prawo mi przysluguje czy nie?
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2010-02-12 21:27:40
    Temat: Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 12-02-2010 22:10, FlashT pisze:
> [...]
    > towaru? Jesli zamowie cos w sklepie internetowym i odbiore osobiscie w
    > sklepie to takie prawo mi przysluguje czy nie?

    Tak, przy zawarciu umowy na odległość.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-02-13 08:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...ma.i.nie.bylo.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tak, przy zawarciu umowy na odległość.

    wszystko zalezy kidy zawarłes umowe.
    Np. kupujac na allegro - jak najbardziej. umowa zawierana jest w momencie
    wygrania aukcji.
    Natomiast w przypadku *zamowenia* towaru w sklepie internetowym i
    pozniejszego odebrania go osobiscie - nie byłbym tego pewien.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 4. Data: 2010-02-13 09:33:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 13-02-2010 09:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Natomiast w przypadku *zamowenia* towaru w sklepie internetowym i
    > pozniejszego odebrania go osobiscie - nie byłbym tego pewien.

    Rozumiem że pisząc "kupując" mas zna myśli sfinalizowanie transakcji -
    płacisz i towar jest Twój, tyle że chwilowo jeszcze leży w magazynie
    sprzedawcy i możesz go sobie sam odebrać.

    Zaś pisząc "zamówienie" masz na myśli umowę ze sprzedawcą, że ten
    określonego dnie będzie miał dla Ciebie określony towar na miejscu w
    sklepie żebyś mógł go kupić.

    To wtedy zgoda.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-02-13 11:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@e...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Zaś pisząc "zamówienie" masz na myśli umowę ze sprzedawcą, że ten
    > określonego dnie będzie miał dla Ciebie określony towar na miejscu w

    dokładnie tak to widze w przypadku sklepów internetowych. W przypadku
    allegro mozna nawet zaplacic przy odbiorze, bo z innych uwarunkowan wynika,
    ze umowe zawierasz juz w momencie klikniecia Kt lub wygrania aukcji.
    No chyba, ze np. sklep tez napisze sobie iz kupno na stronie oznacza umowe,
    ale broniac sie od ewentualnych błedów, robia dokładnie odwrotnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 6. Data: 2010-02-14 04:16:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-02-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > wszystko zalezy kidy zawarłes umowe.
    > Np. kupujac na allegro - jak najbardziej. umowa zawierana jest w momencie
    > wygrania aukcji.

    Jeśli to aukcja (zakup w wyniku licytacji) to ta ustawa
    nie ma w ogóle zastosowania.

    > Natomiast w przypadku *zamowenia* towaru w sklepie internetowym i
    > pozniejszego odebrania go osobiscie - nie byłbym tego pewien.

    Badz.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2010-02-14 08:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...ml1.net ...

    > Jeśli to aukcja (zakup w wyniku licytacji) to ta ustawa
    > nie ma w ogóle zastosowania.

    o jakiej ustawie mowisz?
    Ja mowie o tym, ze zgadzajac sie na uzytkownia allegro zgodziłes sie na
    ich regulamin, ktory mowi, ze koniec aukcji z licytacja badz klikniecie KT
    rowna sie zawarciu umowy kupna/sprzedazy przez obie strony i jest umowa
    wiążącą.

    > Badz.

    Na jakiej podstawie? Zwłaszcza, ze sklepy czesto pisza, iz oferta w slepie
    nie jest oferta w rozumieniu...

  • 8. Data: 2010-02-14 09:29:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-14 09:59, Budzik pisze:

> [...]
    > rowna sie zawarciu umowy kupna/sprzedazy przez obie strony i jest umowa

    Pomyśl o dwóch opcjach:

    - licytacja 'normalna';
    - 'kup teraz'

    Jedna z nich niekoniecznie podpada pod rozważaną ustawę.

    --
    spp

  • 9. Data: 2010-02-14 09:30:42
    Od: spp <s...@o...pl>

> [...]
    > rowna sie zawarciu umowy kupna/sprzedazy przez obie strony i jest umowa

    Pomyśl o dwóch opcjach:

    - licytacja 'normalna';
    - 'kup teraz'

    --
    spp

  • 10. Data: 2010-02-14 10:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Pomyśl o dwóch opcjach:
    >
    > - licytacja 'normalna';
    > - 'kup teraz'
    >
    > Jedna z nich niekoniecznie podpada pod rozważaną ustawę.

    ale ja nie pisze, kiedy mozna oddac do 10(90) dni, tylko o tym, kiedy (i
    gdzie) zawierana jest umowa kupna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'