  • 11. Data: 2008-08-02 16:53:44
    Temat: Re: Ważność karty gwarancyjnej
    Od: g...@g...com

    On 31 Lip, 19:21, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > A w sumie przypomniało mi się że sam mam Lenovo :) Jakiego typu laptopa
    > dotyczy wada baterii? Może też wymienię?

    Wymiana jest tylko jeśli wystąpią określone objawy w określonej
    konfiguracji.
    Nie żeby wyrywali się z wymianą w każdym laptopie ;)
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-6967
    1.html

    Pozdrawiam
    GS

  • 12. Data: 2008-08-04 21:15:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    Gwarancja jest dobrą wolą gwaranta. Jeśli uzależni ją od numeru Twojego
    buta, to co do zasady możesz p prostu towar z tak kretyńskim obwarowaniem
    kupić, lub nie.