  • 1. Data: 2008-07-30 18:23:51
    Temat: allegro i reszta nazewnictwa alle*
    Od: g...@g...com

    Witam,
    planuje rozpocząć biznes w sieci, miałaby to być mniejsza lub większa
    konkurencja dla obecnych serwisów aukcyjnych, a w szczególności dla
    najmocniejszego - allegro, no i tu powstaje problem, planuje, aby mój
    serwis nazywał się www.alle*.pl (zamiast gwiazdki, inne 4 literowe
    słowo niz obecne "gro"), pytanie jest takie, czy czasami allegro nie
    ma nazwy zastrzeżonej i czy ja mam prawo do użycia słowa "alle" w
    nazwie serwisu i domenie?

    Pozdrawiam.

    --
    g.c.

  • 2. Data: 2008-07-30 18:27:30
    Temat: Re: allegro i reszta nazewnictwa alle*
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    g...@g...com pisze:

    > słowo niz obecne "gro"), pytanie jest takie, czy czasami allegro nie
    > ma nazwy zastrzeżonej i czy ja mam prawo do użycia słowa "alle" w
    > nazwie serwisu i domenie?

    Zacząłbym dla jaj od alle*jaja* (4 litery miały być, nie ?)

    Ew. alle*dupa* ;)

    MSPANC

    6008

  • 3. Data: 2008-07-30 18:36:31
    Od: Mar <w...@O...pl>

    g...@g...com pisze:
> [...]
    > słowo niz obecne "gro"), pytanie jest takie, czy czasami allegro nie
    > ma nazwy zastrzeżonej i czy ja mam prawo do użycia słowa "alle" w

    Masz Prawo. Nie mozna zastrzec czesci nazwy (paru liter).

    Pozdr

  • 4. Data: 2008-07-30 18:41:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Mar pisze:

    > Masz Prawo. Nie mozna zastrzec czesci nazwy (paru liter).

    To mogę założyć firmę microsof i sprzedawać windowsy ? :)

    6008

  • 5. Data: 2008-07-30 18:42:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 30 lipiec 2008 20:36
    (autor Mar
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4890b4b0$0$29614$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Masz Prawo. Nie mozna zastrzec czesci nazwy (paru liter).

    Czyli mogę sobie działać pod nazwami S0ny? Micro$oft?

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-07-30 18:43:28
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > To mogę założyć firmę microsof i sprzedawać windowsy ? :)

    mozesz, ale sklepy komputerowe teraz cienko przeda :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 7. Data: 2008-07-30 18:44:31
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Czyli mogę sobie działać pod nazwami S0ny? Micro$oft?

    Proponuje PanaSony

    :D

  • 8. Data: 2008-07-30 18:45:04
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Proponuje PanaSony

    K mi zjadlo :P

  • 9. Data: 2008-07-30 18:45:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > serwis nazywał się www.alle*.pl (zamiast gwiazdki, inne 4 literowe
    > słowo niz obecne "gro"), pytanie jest takie, czy czasami allegro nie

    Allegro nie może zastrzec tej nazwy.

  • 10. Data: 2008-07-30 19:09:21
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

[...]

    Wiesz, mam mdłości na samą myśl, o kupnie czegoś w serwisie z podrobioną
    nazwą.
    Pomysł skazany na porażkę.

    Pozdro
    zenek