  • 1. Data: 2007-01-02 18:42:24
    Temat: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    Witam;

    Kilka dni temu dostalem wezwanie by stawic sie w WKU w celu odbycia zas. sluzby
    wojskowej- (termin za okolo 10dni) czepiaja sie nadal :-)

    Sytuacja wyglada nastepujaco:

    * mam niepelne 23lata
    * moja dziweczyna jest w ciazy
    * ja nie studiuje
    * nie migalem, ani nie uchylalem sie nigdy przed odbyciem zas. sluzb. wojskowej
    * posiadam zwyrodnienia kregoslupa, uszkodzony wzrok i pewnie jeszcze cos :-)

    Czegos niedopowiedzialem- jak przypomne sobie to dopisze, dodatkowo mozecie
    pytac o potrzebne Wam dodatkowe informacje.

  • 2. Data: 2007-01-02 18:47:59
    Temat: Re: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Jestes w kwiecie wieku!
    A kregoslup i wzrok naprawia ci bardzo szybko !

  • 3. Data: 2007-01-02 19:00:24
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 18:42:24 +0000 (UTC), Roger napisał(a):

    > * posiadam zwyrodnienia kregoslupa, uszkodzony wzrok i pewnie jeszcze cos :-)

    Jaką dostałeś kategorię na komisji poborowej ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 4. Data: 2007-01-02 19:14:56
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    > Jaką dostaleś kategorie na komisji poborowej ?

    W tym sek ze kategoria to bylo 'A'

    Nie chce kombinowac i odwolywac sie z powodu wyimaginowanych chorob.
    Problemy z kregoslupem oraz wzrokiem zaczely sie po komisji lekarskiej czyli 4-3lata
    temu.

    Roger(OS)

  • 5. Data: 2007-01-02 19:16:09
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    PPC (w...@t...pl) napisa?(a):

    > Jestes w kwiecie wieku!
    > A kregoslup i wzrok naprawia ci bardzo szybko !

    Nie chce kombinowac i odwolywac sie z powodu wyimaginowanych chorob.
    Problemy z kregoslupem oraz wzrokiem zaczely sie po komisji lekarskiej czyli 3-4lata
    temu, sa to prawdziwe klopoty a nie tylko na papierze- moze jakas prosba o ponowne
    zbadanie przed komisja lekarska?

    Roger

  • 6. Data: 2007-01-02 19:16:10
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Roger" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:Xns98ACCD650D40MrRoger@193.110.122.97...

> [...]
    |
    | Nie chce kombinowac i odwolywac sie z powodu wyimaginowanych chorob.
    | Problemy z kregoslupem oraz wzrokiem zaczely sie po komisji lekarskiej

    no to na co czekałeś?
    Ponowna komisja mogła załatwić sprawę - trzeba było złożyc podanie w WKU.
    Teraz czasu jakby mało - moja rada - zbierz póki mozesz całą dokumentację
    lekarską z tych czterech lat i jednak składaj podanie o ponowną komisję.

  • 7. Data: 2007-01-02 19:16:39
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 19:14:56 +0000 (UTC), Roger napisał(a):

    > W tym sek ze kategoria to bylo 'A'

    Nie mam więcej pytań.
    Wykorzystaj miło wolny czas z narzeczoną, a potem służ dzielnie ojczyźnie.
    Biorąc pod uwagę brak przypadków i zdarzeń losowych okres służby szybko
    minie. Kto wie, może zostaniesz nadterminowym a później zawodowym.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 8. Data: 2007-01-02 19:19:40
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 20:16:10 +0100, Paweł Ubysz napisał(a):

> [...]
    > lekarską z tych czterech lat i jednak składaj podanie o ponowną komisję.

    Na 10 dni przed poborem ? Bez szans ...

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 9. Data: 2007-01-02 19:21:12
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    WKU.

    | Na 10 dni przed poborem ? Bez szans ...

    Może się komendant WKU zlituje. Tylko chyba lepiej uderzyć bezpośrednio do
    niego a nie przez kancelarię - jak przyjdzie gość z papierami że ma kłopoty
    z kregosłupem i w płacz uderzy że nie wiedział , nie zdążył to może.......

  • 10. Data: 2007-01-02 19:24:20
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    > Nie mam wiecej pytan.
    > Wykorzystaj milo wolny czas z narzeczoną, a potem sluz dzielnie
    > ojczyLnie. Biorąc pod uwage brak przypadków i zdarzen losowych
    > okres sluzby szybko minie. Kto wie, moze zostaniesz nadterminowym
    > a póLniej zawodowym.

    Gdybym zlozym wniosek o kolejna komisje lakarska i udowodnil bym ze jestem
    naprawde chory?

    Jak jest dokladnie ze stawieniem sie u nich w celu odebrania powolania do odbycia
    zas. sl. wojsk?
    Tego samego dnia mam egzamin maturalny, a dodatkowo nie mam ochoty isc teraz
    do woja- mam wazniejsze sprawy...

    Nigdy sie nie wymigiwalem od odbycia sluzby wiec moze jakies odroczenie moglbym
    dostac?

    Moze malzenstwo i zona na utrzymaniu - poradzcie cos :-)

    Roger