  • 1. Data: 2007-01-02 17:31:15
    Temat: UZYSKANIE OBYWATELSTWA NIEMIECKIEGO
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    Witam

    Czy mam szanse na uzyskanie obywatelstwa niemieckiego.urodziłem sie w 1982
    roku, moi dziadkowie mieszkają w niemczech od 1989 roku. Mieli pochodzenie
    po rodzicach, Moi rodzice nie maja obywatelstwa?

    --
    _________________________-
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-02 17:58:23
    Temat: Re: UZYSKANIE OBYWATELSTWA NIEMIECKIEGO
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Dawid napisał(a):
    > Czy mam szanse na uzyskanie obywatelstwa niemieckiego.urodziłem sie w 1982
    > roku, moi dziadkowie mieszkają w niemczech od 1989 roku. Mieli pochodzenie
    > po rodzicach, Moi rodzice nie maja obywatelstwa?
    A mozna miec pochodzenie nie po rodzicach?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-02 18:08:22
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    > A mozna miec pochodzenie nie po rodzicach?

    moi dziadkowie mają podwójne obywatelstwo, i niemieckie paszporty

  • 4. Data: 2007-01-02 18:34:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dawid napisał(a):

    > moi dziadkowie mają podwójne obywatelstwo, i niemieckie paszporty

    A po memecku umiesz?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 5. Data: 2007-01-02 18:34:51
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    > A po memecku umiesz?

    Coś tam szprecham....ale nie jest to impinujące :PP

  • 6. Data: 2007-01-02 19:21:20
    Od: "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl>

    > Coś tam szprecham....ale nie jest to impinujące :PP

    Hehe nie musisz umiec mowic :)
    Najlatwiej ponoc zalatwia sie to na Slasku, czyli chyba ambasada we
    Wroclawiu.
    Duzo slązoków ma PO, więc robią sobie czerwony paszport, a czy w Wawie jest
    tak dobrze znane to nie wiem :)
    Ogolnie wyglada to tak, ze jesli dziadkowie maja PO to i ktorys rodzice moze
    miec,
    a dalej pewnie i Ty.
    Musisz w ambasadzie sie dopytac. Fajna sprawa bo nie wszedzie mozna bez wizy
    smigac
    na polskim paszporcie :D
    Jak sie czegos dowiesz to daj znac, tu badz na priva
    gabriel _ f Małpiszon wp pl

    Pozdro:)

  • 7. Data: 2007-01-02 21:32:13
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ene6g4

    > A mozna miec pochodzenie nie po rodzicach?

    Mozna po zonie/mezu :))))

    Jaca

  • 8. Data: 2007-01-02 22:23:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    http://www.einbuergerung.de/

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2007-01-02 22:39:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 2 stycznia 2007 18:31
    (autor Dawid
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ene4u7$8s8$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czy mam szanse na uzyskanie obywatelstwa niemieckiego.urodziłem sie w 1982
    > roku, moi dziadkowie mieszkają w niemczech od 1989 roku. Mieli pochodzenie
    > po rodzicach, Moi rodzice nie maja obywatelstwa?

    Tak, masz szanse. Składaj wniosek. Najlepiej znajdź mniejszość niemiecką,
    która w tym pomoże. W Gliwicach jest taka na przykład. Wniosek składasz do
    konsulatu we wrocławiu i tam odbierasz potem odpowiedź. Paszport znów
    wyrabiasz w wicekonsulacie w Opolu.

    --
    Jego Ponurość Tristan