  • 1. Data: 2007-01-02 17:28:22
    Temat: Zmiana umowy o użytkowanie mieszkania na prawo własności
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    Witam czytałem dzisiaj że jak użytkuje mieszkanie jako lokator, to mam prawo
    do prawa własności, czy dobrze rozumiem że moja spółdzielnia ma obowiązek
    zapisać mi moj lokal na własność bez potrzeby wykupienia?

    --
    Adi

  • 2. Data: 2007-01-03 16:58:41
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Witam czytałem dzisiaj że jak użytkuje mieszkanie jako lokator, to mam
    > prawo do prawa własności, czy dobrze rozumiem że moja spółdzielnia ma
    > obowiązek zapisać mi moj lokal na własność bez potrzeby wykupienia?

    Teoretycznie jeśli kredyt który SM wzięła na budowę lokalu spłaciłeś to tak.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2007-01-04 10:38:53
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    nie wiem nic o żadnym kredycie budynek ma 102 lata :) a więc nadal ponawaim
    pytanie czy SM ma obowiązek przepisania mi lokalu na własność?

    adi

  • 4. Data: 2007-01-05 11:23:14
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie.

    > czy SM ma obowiązek przepisania mi lokalu na własność?

    It has removed 2874 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!