  • 11. Data: 2007-01-02 19:26:21
    Temat: Re: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    > Na 10 dni przed poborem ? Bez szans ...

    Czyli nie istnieje juz zadna zgodna z prawem droga odroczenia/przeniesienia do
    rezerwy ?

    Roger

  • 12. Data: 2007-01-02 19:31:36
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    > Na 10 dni przed poborem ? Bez szans ...

    A, zapomnialem dodac iz wezwanie przyszlo listem zwyklym (NIE POLECONYM) rownie
    dobrze moglo do mnie nie dotrzec i po terminie w ktorym mam sie stawic zadzwonie i
    poinformuje iz chcialbym stanac przed kolejna komisja wojskowa poki jestm jeszcze
    w Polsce bo za jakis czas znow wyjezdzam za granice i mnie nie bedzie ....

    Roger

  • 13. Data: 2007-01-02 19:35:48
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 19:24:20 +0000 (UTC), Roger napisał(a):

    > Gdybym zlozym wniosek o kolejna komisje lakarska i udowodnil bym ze jestem
    > naprawde chory?

    Na 10 dni przed poborem ? Kiepsko to widzę, miałeś 4 lata.

    > Jak jest dokladnie ze stawieniem sie u nich w celu odebrania powolania do odbycia
    > zas. sl. wojsk?

    Jeśli nie stawisz się po odbiór tzw. biletu po prostu go olewając możesz
    zostać doprowadzony do Wojskowej Komendy Uzupełnień siłą w asyście
    żandarmerii i policji.

    > Tego samego dnia mam egzamin maturalny, a dodatkowo nie mam ochoty isc teraz
    > do woja- mam wazniejsze sprawy...

    Mogłeś o tym myśleć wcześniej...

    > Nigdy sie nie wymigiwalem od odbycia sluzby wiec moze jakies odroczenie moglbym
    > dostac?

    Idź i porozmawiaj z komendantem uzupełnień i złóż pisemnie prośbę o
    odroczenie służby.

    Jest szansa, że komendant też człowiek ...

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 14. Data: 2007-01-02 19:40:03
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    ===Tomy=== (nic@z_tego.com) napisal(a):

    > Nie mam wiecej pytan.
    > Wykorzystaj milo wolny czas z narzeczoną, a potem sluz dzielnie
    > ojczyLnie. Biorąc pod uwage brak przypadków i zdarzen losowych
    > okres sluzby szybko minie. Kto wie, moze zostaniesz nadterminowym
    > a póLniej zawodowym.

    A o co chodzi z zabraniem ze soba swiadectwa ukonczenia szkoly- czy to jest
    normalna procedura? Na odwrocie wezwania jest odbita pieczec: "Zabrac ze soba
    swiadectwo ukonczenia szkoly"

    Jesli po maturze poszedl bym na studia? Czyli za kilka dni- co zrobic z takim
    wezwaniem ?

    Roger

  • 15. Data: 2007-01-02 19:44:04
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 19:40:03 +0000 (UTC), Roger napisał(a):

    > Jesli po maturze poszedl bym na studia? Czyli za kilka dni- co zrobic z takim
    > wezwaniem ?

    Wezwanie nie traci ważności. Musisz się na nie stawić i nie ma odwrotu.
    Tylko losowe przypadki, które muszą być zgłoszone w WKU zwalniają Cię z
    tego obowiązku i na pewno nie są nimi przeziębienie, biegunka czy brak
    chęci.

    Leć do WKU i nie kombinuj.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2007-01-02 22:08:51
    Od: Gaxx <gelo555NOSPAM@No_Spam.megapolis.pl>

    Roger napisał(a):

> [...]
    > w Polsce bo za jakis czas znow wyjezdzam za granice i mnie nie bedzie ....

    witam,

    nic sie nie stanie jak nie pójdziesz, wyślą ponowne też pewnie zwykłym
    następnie poleconym. Za 10 dni to masz iść do WKU? czy do jednostki?
    jeśli podpisałeś kartę powołania to pozamiatane, jeśli nie to złóż
    wniosek o ponowną komisje lekarską ze względu na znaczne pogorszenie
    stanu zdrowia od czasu poprzedniej komisji. A i pamiętaj że nie wymigasz
    się przed wojskiem wyjazdem za granice.

    --
    pozdrawiam
    Gaxx

  • 17. Data: 2007-01-02 22:50:05
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 20:44:04 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > biegunka czy brak
    > chęci.

    Ma isc z biegunka?

    --
    marcin

  • 18. Data: 2007-01-02 22:50:57
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 20:35:48 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Jeśli nie stawisz się po odbiór tzw. biletu po prostu go olewając możesz
    > zostać doprowadzony do Wojskowej Komendy Uzupełnień siłą w asyście
    > żandarmerii i policji.

    Zawsze mnie to zastanawialo. Debilizm najwyzszych lotow. Czy oni mysla, ze
    ktos sila wcielony do armi bedzie dobrym zolniezem?
    --
    marcin

  • 19. Data: 2007-01-02 22:59:26
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 23:50:05 +0100, zly napisał(a):

    > Ma isc z biegunka?

    Przepisów umocowanych ustawą nie obsrywa się ot tak :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 20. Data: 2007-01-02 23:00:17
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 2 Jan 2007 23:50:57 +0100, zly napisał(a):

    > Zawsze mnie to zastanawialo. Debilizm najwyzszych lotow. Czy oni mysla, ze
    > ktos sila wcielony do armi bedzie dobrym zolniezem?

    Jeden pomysł mnie fascynował i byłbym za: reformy w armii mają wyeliminować
    pobór i wprowadzić armię zawodową. Tego oczekuję ...

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: