  • 11. Data: 2022-01-11 21:10:48
    Temat: Re: Ujawnienie przestępstwa podczas rozprawy sądowej
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.01.11 o 19:25, n...@o...pl pisze:

    > Nie, nie widzą że kradnie. Widzą, że wymontowuje akumulator i wynosi jakieś
    > obrazy.
    >
    > Chyba, że jednocześnie przepytują sąsiada czy pożyczał/sprzedawał akumulator i
    > są rzeczoznawcami potrafiącymi wycieniać obrazy na odległość.

    Wszystko co piszesz jest możliwe, ale ja o procedurę pytam.

  • 12. Data: 2022-01-11 21:12:42
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.01.11 o 18:35, Shrek pisze:

    > Żadna - sąd to urzędnik więc na 99% ma to w dupie.

    Chodzi o art. 304 kpk. Sędzia oprócz tego, że jest obywatelem, jest
    jeszcze sędzią, który z mocy ustaw ma nadane szczególne uprawnienia.

  • 13. Data: 2022-01-11 21:24:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 21:12, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Chodzi o art. 304 kpk. Sędzia oprócz tego, że jest obywatelem, jest
    > jeszcze sędzią, który z mocy ustaw ma nadane szczególne uprawnienia.

    Jak dla mnie martwy przepis.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 14. Data: 2022-01-11 21:38:13
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Dość ryzykowne, bo sąd dopuszcza się sam przestępstwa. Raczej powiadamia
    > prokuratora przesyłając odpis protokołu z rozprawy. Zwróćcie uwagę, ze
    > zawiadomienie o kradzieży akumulatora pewnie było i sądzić należy, że
    > ktoś umorzył postępowanie z powodu niewykrycia sprawcy.

    Dobry przykład... ileż to drobnych przestępstw, które już nie są
    wykroczeniem, gdzie ustalenie sprawców nie powiodło się z tych czy
    innych przyczyn.

  • 15. Data: 2022-01-11 21:40:29
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.01.11 o 21:24, Shrek pisze:

    > Jak dla mnie martwy przepis.

    Ciekawe, czy są jakieś statystyki wszczętych spraw na podstawie donosów,
    czy jak to się teraz nazywa: sygnalistów.

  • 16. Data: 2022-01-12 00:02:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 17:38, ąćęłńóśźż pisze:

    > Musisz wylegitymować sędziów celem ustalenia sprawców.

    Sądzisz, że nie wpisano personaliów w protokół?

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-01-12 06:53:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 21:40, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Ciekawe, czy są jakieś statystyki wszczętych spraw na podstawie donosów,
    > czy jak to się teraz nazywa: sygnalistów.

    No są jakieś przecieki - pegazusy się "sygnalistom" zaklada:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 18. Data: 2022-01-12 07:56:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 21:10, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Wszystko co piszesz jest możliwe, ale ja o procedurę pytam.

    tu zastosowanie pewnie będzie miał art 304 KPK §2.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 19. Data: 2022-01-12 07:59:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 18:35, Shrek napisał:

    > Żadna - sąd to urzędnik więc na 99% ma to w dupie.

    Znaczy się procedura jest art 304 KPK, tyle, że martwa...

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 20. Data: 2022-01-12 11:13:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>