  • 1. Data: 2022-01-10 14:12:11
    Temat: jednak debil
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Sąd Okręgowy w Warszawie umorzył sprawę pisarza Jakuba Żulczyka
    oskarżonego o znieważenie prezydenta Andrzeja Dudy. Chodzi o wpis
    zamieszczony w mediach społecznościowych w listopadzie 2020 r., w którym -
    w kontekście wyborów prezydenckich w USA - Żulczyk nazwał prezydenta
    "debilem"."

    https://kultura.onet.pl/ksiazki/proces-jakuba-zulczy
    ka-sad-umorzyl-sprawe-o-zniewazenie-prezydenta-andrz
    eja-dudy/qjwnegb

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-01-10 14:26:17
    Temat: Re: jednak debil
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2022 14:12:11 +0100, Olin napisał(a):

    > "Sąd Okręgowy w Warszawie umorzył sprawę

    "Nie stanowi bowiem przestępstwa czyn, którego społeczna szkodliwość
    jest znikoma"
    Krótko mówiąc, że debil to wiedza powszechna więc powiedzenie tego
    jeszcze raz nie przyczyniło się do jej powiększenia a więc i ewentualnej
    szkody.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-01-10 14:48:18
    Temat: Re: jednak debil (się "nadczyta" z umorzenia Wysokiego Sądu Okręgowego)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Krótko mówiąc, że debil to wiedza powszechna więc powiedzenie tego
    > jeszcze raz nie przyczyniło się do jej powiększenia a więc i ewentualnej

    Wysoki Sąd Okręgowy tak *napisał* ?
    <per-analogia> Czy według wiedzy powszechnej (zwolenników PiS) D. Tusk
    jest (nieskutecznym) debilem a jeśli nie to niby dlaczego? </per-analogia>

    Mi się taka logika wyroku sądu niespecjalnie podoba ale może być jak
    będzie *konsekwentnie* stosowana przez sądy we wszystkie polityczne
    strony także jak prezydentem będzie jakiś Hrabia 2.0.

    IMHO Na >90% będzie apelacja więc do prawomocnego wyroku *daleko*.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-01-10 17:46:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2022 14:48:18 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]
    > strony także jak prezydentem będzie jakiś Hrabia 2.0.
    >
    > IMHO Na >90% będzie apelacja więc do prawomocnego wyroku *daleko*.

    Zakładam Filipku że skoro napisałeś coś pod moim postem to spodziewasz
    się odpowiedzi. No OK, ale najpierw powiedz to samo bez dziwnych
    znaczków w rodzaju * czy >.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-01-10 20:26:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > jest znikoma" Krótko mówiąc, że debil to wiedza powszechna więc
    > powiedzenie tego jeszcze raz nie przyczyniło się do jej powiększenia

    Może być jeszcze kilka innych interpretacji. Przykładowo można to
    zinterpretować tak, że Jakub ŻULCZYK jest osobą tak mało opiniotwórczą,
    że jego zdanie na temat Prezydenta RP ma znikome znaczenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-01-10 20:39:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może być jeszcze kilka innych interpretacji. Przykładowo można to
    > zinterpretować tak, że Jakub ŻULCZYK jest osobą tak mało opiniotwórczą,
    > że jego zdanie na temat Prezydenta RP ma znikome znaczenie.

    I być może nawet masz rację. W takim razie zarzuty należałoby postawić
    osobie która z nic nie znaczącej opinii pana żulczyka uczyniła kwestę
    zainteresowania na poziomie ogólnokrajowym:P No ale pewnie zerokatura
    umorzy:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 7. Data: 2022-01-10 20:49:24
    Temat: Re: jednak debil [Jak bardzo opiniotwórczy jest Jakub Ż. w opinii Wysokiego Sądu Okręgowego? ;-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Może być jeszcze kilka innych interpretacji. Przykładowo można to
    > zinterpretować tak, że Jakub ŻULCZYK jest osobą tak mało opiniotwórczą,
    > że jego zdanie na temat Prezydenta RP ma znikome znaczenie.

    Mi bardzo trudno podzielić opinie Wysokiego Sądu Okręgowego w kwestii
    umorzenia bez takiego bardzo znaczącego elementu :-)

    --
    A. Filip