  • 21. Data: 2022-01-12 11:31:16
    Temat: Re: Ujawnienie przestępstwa podczas rozprawy sądowej
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    IMHO podobnie, zresztą ograniczałoby to ustalenia sądu z zeznań świadków, przykładowo
    pracujących na czarno, sąd wielokrotnie
    zapewnia "my się tym nie zajmujemy".

    -----

  • 22. Data: 2022-01-12 19:52:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znaczy się procedura jest art 304 KPK, tyle, że martwa...

    Swoją drogą jest za to jakaś sankcja?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 23. Data: 2022-01-13 14:41:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Ale dokonują tego czynu zagrożonego karą p.w. zeznając? Czy wcześniej?

    "Wysoki Sądzie nie mogłem ukraść auta bo w tym czasie mordowałem
    teściową we Wrocławiu"