  • 1. Data: 2008-06-30 10:12:35
    Temat: Uczelnia Prawnicza
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Witam

    Temat może troszkę podległy bardziej pod szkonictwo aczkolwiek IMO ta grupa
    będzie odpowiednia pod to pytanie ;-)
    Czy mozecie polecić jakąś Uczelnie wyższą - Uniwersytet dzieku któremu
    zdobędę wiedzę nt. prawa *gospodarczo-handlowego*. Interesują mnie kwestie
    dotyczące przepisów zawierania umów kupna-sprzedaży spółek handlowych oraz
    mienia (przedewszystkim samochody i inne pojazdy PoRD).

    Jestem tego świadom że żadna uczelnia nie nauczy mnie *dokładnie* tych w/w
    kwesti. Będę musiał "dosiąść" również innych dzień prawa.

    Jakie uczelnie możecie polecić. Które przysłużyły sie Wam w dalszej karierze
    zawodowej ?
    Interesują mnie uczelnie w Warszawie i Krakowie. Studnia niestacjonarne (ze
    względu na drugi kierunek studiów - nie byłbym w stanie pogodzić dwóch
    kierunków na różnych uczelniach w systemie studniów "dziennych" )

    Bugatti

    V12 TDI