  • 1. Data: 2008-06-30 08:54:41
    Temat: notoryczne problemy ze zwrotem pieniedzy za delegacje
    Od: z...@g...com

    Witam,
    Moj pracodawca regularnie wymaga ode mnie wylozenia pieniedzy na
    przejazdy podczas delegacji. Każdorazowo mam problemy ze zwrotem.
    Czekam po 1,5, 2 lub 3 m.

    Kobitka z PIPu twierdzi co następuje:

    "w rozporzadzeniu nie ma podanego terminu w ktorym pracodawca ma
    obowiazek zwrotu kosztow
    zwyczajowo pracodawcy rozliczaja sie po m-cu, czyli w najblizszym
    okresie rozl."
    Brzmiała jednak mocno niepewnie stąd moje pytanie czy faktycznie tego
    typu sytuacje nie sa niczym uregulowane?

  • 2. Data: 2008-06-30 09:14:06
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <z...@g...com> napisał
    >Moj pracodawca regularnie wymaga ode mnie wylozenia pieniedzy na
    >przejazdy podczas delegacji.

    Powiedz, że nie masz ekstra pieniędzy, niech Ci wypłaci zaliczkę.

  • 3. Data: 2008-06-30 09:26:20
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Moj pracodawca regularnie wymaga ode mnie wylozenia pieniedzy na
    > przejazdy podczas delegacji. Każdorazowo mam problemy ze zwrotem.
    > Czekam po 1,5, 2 lub 3 m.

    Powiedz, ze nie masz juz pieniedzy na delegacje, bo mało zarabiasz i
    zeby wypłacił ci zaliczke.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 4. Data: 2008-06-30 10:25:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z...@g...com napisał(a):

    > Moj pracodawca regularnie wymaga ode mnie wylozenia pieniedzy na
    > przejazdy podczas delegacji. Każdorazowo mam problemy ze zwrotem.
    > Czekam po 1,5, 2 lub 3 m.

    Nie wyjeżdzaj jeżeli nie dostaniesz zaliczki na wyjazd. Usprawiedliw się
    brakiem pieniędzy.

    j.

  • 5. Data: 2008-06-30 10:29:15
    Od: z...@g...com

    Pracuje w dużej korporacji. Mowiac pracodawca mam na mysli dział kadr
    i płac, nie mam możliwości wpływu na cały proces na zasadzie "pójdź mi
    na rękę". Chodzi mi o konkrety... gdzie znajde informacje nt.
    obowiązku pracodwacy wypłaty zaliczki w przypadku niewypłacalności
    pracownika ewentualnie jeśli taki przepis nie istnieje ( a
    prawodpodobnie tak jest, bo z tego co mi wiadomo pracodawca nie ma
    obowiązku a jedynie możliwość wypłacania zaliczek) to gdzie znajduje
    sie informacja nt terminu zwrotu wylożonych pieniędzy, czyli pytanie z
    pierwszego posta.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-06-30 11:33:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-30 10:54 z...@g...com pięknie wystukał/a:
> [...]
    > Brzmiała jednak mocno niepewnie stąd moje pytanie czy faktycznie tego
    > typu sytuacje nie sa niczym uregulowane?

    Trzeba było wziąć zaliczkę na poczet delegacji i teraz byś ją sobie
    rozliczył.

    --
    animka

  • 7. Data: 2008-06-30 11:42:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    z...@g...com wrote:

    > Pracuje w dużej korporacji. Mowiac pracodawca mam na mysli dział kadr
    > i płac, nie mam możliwości wpływu na cały proces na zasadzie "pójdź mi
    > na rękę".

    Ale nie ma mowy o żadnym pójściu na rękę. Powiesz "nie mam kasy" i tyle.
    Przecież mogłeś mieć nagły a duży wydatek, ciotki od której możesz pożyczyć
    nie masz, kumple biedni a kasy nie urodzisz ....

    (swoją drogą, rozważyłbym zmianę pracy)

    p. m.

  • 8. Data: 2008-06-30 12:27:07
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > Czekam po 1,5, 2 lub 3 m.

    twoja firma notorycznie zaciąga u Ciebie nieoprocentowany kredyt
    ciekawe jak szybko będą chcieli rozliczyć delegacje jak weźmiesz zaliczkę na
    ich poczet...

    --
    pozdr
    P.

  • 9. Data: 2008-06-30 12:30:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał
    > twoja firma notorycznie zaciąga u Ciebie nieoprocentowany kredyt
    > ciekawe jak szybko będą chcieli rozliczyć delegacje jak weźmiesz zaliczkę
    > na ich poczet...

    Z drugiej strony to ciekawe, jaka jest podstawa do żądania zaliczki?

  • 10. Data: 2008-06-30 12:53:40
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał
    >
    > Z drugiej strony to ciekawe, jaka jest podstawa do żądania zaliczki?
    pracujesz w Warszawie, a pracodawca 3 dni przed wypłatą wysyła Cie na delegacje
    do Szczecina na 3 dni
    nie masz kasy na hotel, paliwo itd.