  • 1. Data: 2008-06-30 08:32:28
    Temat: Problem z TP SA
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    Nie dawno kupiłem mieszkanie od spółdzielni mieszkaniowej poprzez przetarg po
    wysiedlonych poprzednich właścicielach ale bez zadłużenia co zresztą widnieje w
    akcie notarialnym.
    Było to tak, że porzedni właściciele opuścili lokal i wyjechali z kraju nie
    zostawiając jakichkolwiek namiarów do siebie ani też potem nie opłacali
    rachunków. Po prostu znikneli. W mieszkaniu mieszkała tylko ich matka ale w
    końcu zrezygnowała z mieszkania tam. Dług rósł i rósł aż w końcu spółdzielnia
    wszczęła postępowanie komornicze czy jak tam się to nazywa i przejęła lokal.
    Sprzedała go na przetargu który wygrłem ja.

    Przychodzą teraz na adres mieszkania co miesiąc rachunki za telefon z TP SA.
    Dzwoniłem w tej sprawie do błękitnej infolinii z zapytaniem co z tym fantem
    zrobić. Dostałem informację, że jedynie ta osoba która zawarła z nimi umowę może
    ją teraz rozwiązać i nic nie da się na to poradzić.

    Teraz mam problem. Właścicielem mieszkania jestem ja. Poprzednich właścicieli
    nie ma w kraju i prawdopodobnie nigdy się nie pojawią. Nie chciałbym żeby
    jakiekolwiek rachunki przychodziły do mnie z TP SA. Przecież nie zawierałem z
    nimi żadnej umowy. Czy da się jakoś rozwiązać tę umowę z telekomunikacją bez
    obecności byłych właścicieli tego lokalu? Czy w razie oporu ze strony TP SA mam
    szansę na wygranie sprawy w sądzie o to żeby nie wysyłali tych rachunków do
    mnie?

  • 2. Data: 2008-06-30 08:36:36
    Temat: Re: Problem z TP SA
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czy w razie oporu ze strony TP SA mam szansę na wygranie sprawy w sądzie
    > o to żeby nie wysyłali tych rachunków do mnie?

    Szansy na wygranie nie masz, przecież nie wysyłają rachunków *do
    Ciebie*. Wrzucaj listy do zwrotów z informacją, że adresat tu nie
    mieszka. Po pewnym czasie wyłączą telefon i problem się rozwiąże.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-06-30 11:41:56
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w razie oporu ze strony TP SA mam szansę na wygranie sprawy w sądzie o to
    > żeby nie wysyłali tych rachunków do mnie?

    to mieszkanie sie kupuje wraz z innymi umowami?jak np samochod z polisa
    oc?chyba nie wydaje mnie sie

    Adas

  • 4. Data: 2008-06-30 20:25:41
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > nimi umowę może ją teraz rozwiązać i nic nie da się na to poradzić.
    >
    > Teraz mam problem. Właścicielem mieszkania jestem ja. Poprzednich

    To co przychodzi zwykłym listem wyrzucasz a to co poleconym nie odbierasz bo
    to nie do ciebie.