  • 11. Data: 2022-08-18 15:44:57
    Temat: Re: Trochę to smutne...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Aug 2022 15:33:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja się boję, że nie przekazywali bezpośrednio.

    Ja się irytuję, że święte krowy mają prawo w dudzie - co nie zaczęło się za
    kadencji Mniej niż Zera - i nic z tego nie wynika.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2022-08-18 17:10:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.08.2022 o 15:44, Olin pisze:
    > Ja się irytuję, że święte krowy mają prawo w dudzie - co nie zaczęło się za
    > kadencji Mniej niż Zera - i nic z tego nie wynika.

    I tu masz moje poparcie., Uważam, że dokąd nie bedzie się uczciwie
    sądzić za głupie decyzje, to w Polsce nie będzie dobrze. Ale pomysł z
    uznaniem jakiejś grupy zawodowej za winnych i niech sobie udowadniają,
    ze nie sa winni jest również niedorzeczny.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-08-19 10:21:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I tu masz moje poparcie., Uważam, że dokąd nie bedzie się uczciwie
    > sądzić za głupie decyzje, to w Polsce nie będzie dobrze. Ale pomysł z
    > uznaniem jakiejś grupy zawodowej za winnych

    Czego znowu nie rozumiesz?
    Na razie chodzi o podanie informacji. Są winni niepodania informacji, a
    nie czy pieniądze były przelewane legalnie, czy nielegalnie.

    > i niech sobie udowadniają,
    > ze nie sa winni jest również niedorzeczny.

    Serio?
    A nie tak dawno pisałeś, że obywatelowi można postawić zarzuty z dupy
    (najwyżej się zmieni), czy skierować sprawę do sądu i niech sobie
    obywatel udowadnia przed sądem, że jest niewinny, bo przecież kulson nie
    jest od rozstrzygania, czy coś jest zgodne z prawem, czy nie jest.
    Twój brak konsekwencji jest nad wyraz konsekwentny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2022-08-19 11:18:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 10:21, Kviat pisze:
    > Czego znowu nie rozumiesz? Na razie chodzi o podanie informacji. Są
    > winni niepodania informacji, a nie czy pieniądze były przelewane
    > legalnie, czy nielegalnie.

    A jest przepis, "kto nie udziela informacji ..."? Pytam, bo żaden mi do
    głowy nie przychodzi. Chwilowo wyrok ma takie znaczenie, że po odmowie
    otwiera drogę do uzyskania tych informacji z pominięciem zobowiązanego.

> [...]
    > kulson nie jest od rozstrzygania, czy coś jest zgodne z prawem, czy
    > nie jest. Twój brak konsekwencji jest nad wyraz konsekwentny.

    Na pewno nie ja. O ile pierwsza część zdania jest prawdziwa i
    postawienie zarzutu nie powoduje, że to podejrzany ma udowadniać
    niewinność, a daje mu po prostu opisane w prawie uprawnienia (wnioski
    dowodowe, odmowa składania wyjaśnień itd.), to drugą część sobie uroiłeś
    i teraz na siłę zapewne będziesz próbował udowodnić, że jest nieprawdziwa.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-08-19 12:08:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Aug 2022 11:18:00 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A jest przepis, "kto nie udziela informacji ..."? Pytam, bo żaden mi do
    > głowy nie przychodzi. Chwilowo wyrok ma takie znaczenie, że po odmowie
    > otwiera drogę do uzyskania tych informacji z pominięciem zobowiązanego.

    Ale jak - komornik ustali, czy urzad skarbowy poprosic?

    Czy jakas sankcja na prezesa fundacji bedzie, jak znow odmowi,
    czy tam nie wykona wyroku sądu ...

    J.

  • 16. Data: 2022-08-19 12:27:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 12:08, J.F pisze:
    > Ale jak - komornik ustali, czy urzad skarbowy poprosic?

    Nie będę publicznie dołączał do dziwnych i podszytych polityką działań.
    Uzyskanie tych informacji po uzyskaniu takiego wyroku jest trywialne.
    Ale to autorzy pomysłu powinni wiedzieć :-)

    > Czy jakas sankcja na prezesa fundacji bedzie, jak znow odmowi,
    > czy tam nie wykona wyroku sądu ...

    Ale tu pośrednictwo Prezesa nie jest już w ogóle potrzebne. Sąd za niego
    - wyrokiem - wyraził zgodę na udostępnienie tych danych :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-08-19 14:00:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Aug 2022 12:27:02 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > Ale tu pośrednictwo Prezesa nie jest już w ogóle potrzebne. Sąd za niego
    > - wyrokiem - wyraził zgodę na udostępnienie tych danych :-)

    Ale dane ma ksiegowosc. I moze prezes czy jakis inny dyrektor.

    I jak teraz te dane uzyskac?
    Bo ksiegowa to chyba moze powiedziec, ze to nie lezy w zakresie jej
    obowiazkow, czyli ktos jej musi zlecic robotę ...

    J.

  • 18. Data: 2022-08-19 14:20:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 14:00, J.F pisze:
> [...]
    > I jak teraz te dane uzyskac? Bo ksiegowa to chyba moze powiedziec, ze
    > to nie lezy w zakresie jej obowiazkow, czyli ktos jej musi zlecic

    Chcesz mi powiedzieć, że włożyli tyle wkładu pracy, by uzyskać
    bezsensowny wyrok? Nie wierzę! :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2022-08-19 14:51:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Na pewno nie ja.

    Na nieszczęście dla ciebie google pamięta.

    > O ile pierwsza część zdania jest prawdziwa

    Doprecyzuję.
    Prawdziwa, że tak twierdzisz, a nie że prawdziwa, że tak można.

    > i postawienie zarzutu nie powoduje, że to podejrzany ma udowadniać
    > niewinność,

    Postawienie prawdziwego zarzutu, a nie zarzutu z dupy.

    > a daje mu po prostu opisane w prawie uprawnienia (wnioski
    > dowodowe, odmowa składania wyjaśnień itd.),

    Co cie znaczy, że aby nabył uprawnienia, to można (albo nawet że
    trzeba...) postawić zarzuty z dupy.

    > to drugą część sobie uroiłeś
    > i teraz na siłę zapewne będziesz próbował udowodnić, że jest nieprawdziwa.

    Oczywiście, że jest nieprawdziwa.
    Prawdziwe jest to, że ty tak twierdziłeś.