  • 11. Data: 2022-09-18 11:47:14
    Temat: Re: Taryfikator punktów karnych opublikowany
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.09.2022 o 22:36, Jacek pisze:

    > Ciekawy eksperyment. Jak duże kary trzeba wymyślić, aby "Suweren"
    > wyszedł na ulice protestować?

    Jak duże kary trzeba wymyślić, aby suweren zaczął jeździć zgodnie z
    przepisami?

    > Jak nie wyjdzie to będzie oznaczać, że
    > "Suweren" to zwykła biomasa.

    A na to co odpierdala pis wychodzą?

    Różnica jest taka, że tych kar nie trzeba płacić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2022-09-20 18:15:40
    Od: Kwark <k...@h...hg>

    W dniu 17.09.2022 o 21:33, Henryk Hajdan pisze:

    > Na TVN Turbo Uwaga pirat, zawsze mówili, że nie widzi ile, ale widzi, że
    > zbiera. Sierżant Bagieta obiecał odcinek o terminalu co tam widzą.

    Dobra.
    TVN mega turbo itd.
    To skąd piesek będzie niby wiedział, że mam np na przekroczeniu
    prędkości recydywę, skoro widzi "tylko" tyle, że nie widzi ?
    O to mi chodzi :)

  • 13. Data: 2022-09-20 18:36:22
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Kwark w

    > To skąd piesek będzie niby wiedział, że mam np na przekroczeniu
    > prędkości recydywę, skoro widzi "tylko" tyle, że nie widzi ?

    y nie udawaj JFa, boś słaby merytorycznie!

    > O to mi chodzi :)

    Durniu jeden, tematem są punkty a nie wysokość grzywny...

    Ale, żebyś mógł iść spać spokojnie -- przyjmie kierujący mandat, za jakiś
    czas dostanie z US Opole prośbę o dopłatę.

    Jasne jak drut i proste jak słońce, po najmniejszej linii oporu rozwiązanie
    []

    --
    Tomasz

  • 14. Data: 2022-09-20 18:55:02
    Od: Kwark <k...@h...hg>

    W dniu 20.09.2022 o 18:36, Tomasz pisze:
    > Kwark w

    > y nie udawaj JFa, boś słaby merytorycznie!

    > Durniu jeden, tematem są punkty a nie wysokość grzywny...

    Głąbie skończony. Masz pewnie prawko na motor albo na hujanogę.
    W dupie mam twoje twierdzenia dot. punktów.
    Jeżeli odstawisz cycek mamuni, to zrozumiesz powiązanie między jednym a
    drugim.
    O ile mamunia czegoś nie bierze. Na co wskazuje twoja bzdurna odpowiedź.
    Tzw płaskie myślenie. To chyba jest jakaś forma niedorozwoju. Lecz się.

> [...]
    > czas dostanie z US Opole prośbę o dopłatę.
    >
    > Jasne jak drut i proste jak słońce, po najmniejszej linii oporu rozwiązanie

    Ty jesteś prosty jak drut. Owinięty wkoło dzbana.
    Idź spać, a jak ci wóda wywietrzeje, to się na spokojnie wypowiedz. Ok ?

  • 15. Data: 2022-09-20 19:08:16
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Kwark w

    > Głąbie skończony. Masz pewnie prawko na motor albo na hujanogę.

    Nie mam!

    > W dupie mam twoje twierdzenia dot. punktów.

    To nie moje, taki jest topic!

    > Jeżeli odstawisz cycek mamuni, to zrozumiesz powiązanie między jednym a
    > drugim. O ile mamunia czegoś nie bierze.

    To się nazywa projekcja

    FUT: pl.test
    --
    Tomasz

  • 16. Data: 2022-09-20 21:14:33
    Od: Kwark <k...@h...hg>

    Tomasz <n...@i...invalid> wrote:
    > Kwark w

    > Nie mam!

    > To nie moje, taki jest topic!

    > To się nazywa projekcja
    >

    > FUT: pl.test

    To nie moje.
    To się nazywa projekcja.
    Ehhhhhh

  • 17. Data: 2022-09-20 21:18:36
    Od: Kwark <k...@h...hg>

    Tomasz <n...@i...invalid> wrote:
    > Kwark w

    > Nie mam!

    > To nie moje, taki jest topic!

    > To się nazywa projekcja
    >

    > FUT: pl.test

    A ty wogole masz jakieś prawko ?
    Ile masz kategorii ?
    Karta rowerowa czy coś więcej ?
    Bo wiesz. A może nie wiesz. Że za punkty traci się więcej kategorii niż na
    hulajnogę.